Äntligen!!!

Äntligen har Fredrik gått med på att slå till på en bil. Vi var på Ford i typ en å en halv timme å ja trodde försäljaren skulle ge upp för Fredrik var rätt svårflörtad. :P Men till slut blev det en deal.130.000kr, och så får vi nya vinterdäck, en extra service och lite andra smågrejer med. Så det tycker ja va en väldigt bra deal :) Bilen är från 2003, och har gått typ 7000 mil. En ägare innan den kom till bilfirman.
Sen hade dom nån jätteshysst försäkringsdeal, så första 6 månaderna får vi helförsäkring för 220kr i månaden, och efter det om man vill fortsätta med samma försäkringsföretag är det dubbelt, vilket ju ändå är skitbra. Så nästa vecka när Fredrik är ledig några dagar blir det nog en tripp upp till mormor hoppas jag!! :)
Fan vad lyxigt det känns!!!!

Imårrn kl 10.00 ska jag träffa Expressen, och dom vill att jag ska ha med kläder dom kan fota mig i. Så det blir lite jobbigt eftersom ja glömde hämta kläderna på Dig it idag som dom lånade över helgen. Så jag hoppas jag lyckas lösa det på nåt sätt.

Nu ska jag göra lite chili con carne å sen hade jag tänkt att sy, men jag har inte hämtat upp tygerna från källaren, och vi var å lassade ner ritbord och cykel där idag, så jag kommer inte åt det själv nu. Så det får helt enkelt bli en kväll fylld av tvätt och städ. Det behövs.

Nu har jag fått svar angående ambassadörgrejen också! På måndag ska ja käka lunch med Eva på Länsförsäkringar, och fotograferas när hon lämnar över mitt pris, vad det nu kan vara! :) Kl 12 smäller det. Spännande som fan! :)

Jag fick mail från fabriken idag och eftersom dom tycker om mig så mycket så gick dom med på att sänka minimunorderna till 200 pieces per style. Så nu får vi se om jag kan kirra biffen.

image29
Typ exakt såhär ser våran bil ut. Nu är inte bilden från våran bil, men det är samma lika. :)
Sweet like madass!!

Kommentarer
Postat av: ph

sjukt nice =)

2007-12-18 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0