Hey there, Big spender!

Igår var en bra dag!! Maria kom hit från Örebro, vi hookade upp på stan, käkade lunch med fika direkt efter och bara tog de lugnt.. Tog en sväng i Dragarbrunnsgallerian som så klart var lika tom på nyheter som på folk så det gick fett bort att spendera överblivna pengar där. Istället gick vi till Game och impulsshoppade ett Ps2 med guitarr hero 1 och rock the 80's. Så nu e jag stolt ägare till Guitarr hero!!! :D Woooohoooo!!

Jag permanentade för övrigt affro i förrgår, samma som ja hade på min Bling-fest, fast den här gången på riktigt. Det känns bra än så länge men de har vart stunder av ångest å tvivel. :P

Efter att vi spelat guitarr hero massa timmar så ja trodde att mitt huvud skulle sprängas (som jag sen kom på var på grund av att ja hade ett hårband som satt alldeles för tight, som när ja väl tog av det så försvann mina sjuk-känslor och jag trodde inte längre jag skulle dö, utan jag fick tillbaka blodet till huvet och allt blev som vanligt igen) då drog vi iaf till Katalin å kollade på Kapten Röd å Svenska Akademin. Jag är ju inget stort fan av nån av dom, men det var ändå skönt att göra nåt roligt och komma ut bland folk! Så det blev en bra kväll. Imbillningsfulla gick vi vidare till Mc Donalds å köpte låtsas-fylle-käk. Tjejen i kassan var vääärsta bitchen och sjukt jävla otrevlig bara för vi kom 5 min innan stängning å hon försökte få köket att säga att det var stängt, men dom sa att de va lugnt, och det är öppet, då blev hon ännu surare å va tvungen att ta våra beställningar och var sjukt otrevlig. Sen kom de in massa folk men dom slängde hon ut igen å sa att de va stängt. Jävla sopa. Byt jobb för fan!!!!!!!! Hatar folk som jobbar med jobb där man träffar andra människor, och låter sin bitterhet gå ut över kunderna. Då är de för fan dags att ta tag i sig själv å skaffa sig ett jobb man kan sköta å va trevlig!! Ja har för fan också jobbat på Donken, å de va inte alltid de roligaste, men även när ja va sjukt trött på stället va ja inte otrevlig mot nån som inte förtjänade det. Idiot.

Nu är de bara typ 3,5 timmar kvar till vi ska hämta våran bil. Sjukt lyxigt känns det :) Hade dock glömt att mamma å pappa skulle till Älvsjö på matmässa, så mamma kan ju inte skjussa ut oss å ha Bengt under tiden, så ja måste försöka hitta en lösning. Mikaela är första chansningen på en löst lösning, men hon sover säkert fortfarande. Så jag väntar lite...

Ikväll är det den där grejen på GUC å ja kan inte bestämma om ja ska gå... Är inge peppad alls för tillfället, men samtidigt kanske de blir skitkul...? Man vet ju aldrig. Antagligen kommer de ju bli tråkigt å ja kommer ångra att ja gjorde mig besväret.. Så de kanske helt enkelt blir en Guitarr Herokväll. :)

Måste göra en ny affärsplan och preliminär budget i helgen oxå som banken ska ha på måndag för att se om jag kan få ta lån på företaget. Hoppas!!!!!!

Nu ska ja äta en bagel med philadelphia. :) Yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0