Shit vilken natt.

Det bara gick inte att somna igår kväll. Jag låg och vred och vände på mig, skakade på huvet för att försöka få bort alla jävla stenhårda spänningar. Räknade får, men de funkade inte för dom gick för sakta och jag tröttnade. Räknade myror, men de va äckligt för ja va tvungen att putta bort dom en efter en när jag räknat, och då blev vissa mosade. Så efter 45 st slutade jag. (Det var ifrösig bara 45 st som stog i ledet jag skulle räkna).

Jag hade ont i tänderna för ja spände käken så hårt och kunde inte sluta, ögonen ville explodera och huvet ville huggas av. Och vad beror detta på? Jo, jag skulle tippa på att det va en liten stressorsakad åkomma pågrund av att jag igår la min order till fabriken på 2400 plagg. Jag har dock inte fått någon bekräftelse än på att dom mottagit den, för ja hade ett par punkter dom var tvungna att acceptera innan dom kunde se det som en lagd order. Så vi får se när det kommer ett mail från Francesca Do Vale.

Idag fyller Marcus år! GRATTIS!!!! Och eftersom han alltid är omöjlig att hitta nån rolig present åt, blir det en halvtråkig. Men han får skylla sig själv, för allt han ville ha var en platt-tv, och det räckte inte min myntsamling till. Det får bli sen, när jag är rik. Det lovar jag.

Det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Eller jo, jag v ar på banken, och sen på Länsförsäkringar och tog emot mitt ambassadörskapspris. Banken gick inge vidare, och nu kom ja på att ja ens inte kommit ihåg att lämna in kreditansökan. Så det måste jag göra idag. På Länsförsäkringar fick jag inte veta nåt om Ambassadörskapet, för det var Ewa och hennes kollegor som nominerat mig som skulle lämna över priset, sen ska Svensk Näringsliv kontakta mig hoppas jag och berätta mer. Jag fick en åse med handduk, paraply, termos å lite andra reklamprylar. Men det bästa var att Ewa är så snäll, så hon har fixat att Länsförsäkringar ska sponsra mig med företagsförsäkring ett å i taget, beroende på hur bra det går för mig. (När jag blir rik får jag betala själv). Det var asshysst, för det är sånt jag nog hade skitit i att fixa annars!

Vi har bestämt att vi ska upp till mormor å morfar på fredag med nya bilen. Det ska bli såååå himla skönt!! Jag längtar verkligen mer än nånsin. Även att jag inte jobbar nåt nu, och mest bara är hemma, så känner jag mig ändå sjukt jävla stressad över massa saker, främst företaget så klart. Så det ska bli skönt att komma bort, inte kunna kolla mailen (hur fan ska det gå!?!?!) och bara ta de lugnt ett par dagar. Ska kolla upp om man får bada bubbelpool när man e gravid (har hört att man inte får), men får man så ska vi nog åka till Hasselabadet å bara koppla av. Annars blir de väl promenader på piren, god mat, Dollar store å lite annat kul :)
Innan vi åker ska jag följa med Fredriks mamma på en professorinstallation (tror jag att det kallas?). Det blir spännande :P Har ingen aning om vad det innebär egentligen. Men det blir kul att träffa lite folk.

Jag ringde till Lena, en hundpsykolog precis, men fick inget svar. Ska kolla vad det kostar att göra en problemhundsutredning med Bengt. Jag blir galen av att han inte kan va ensam. Han mår nog heller inge bra av det, med tanke på att ibland, väldigt supersällan, så får han va ensam och blir då helt förstörd. Igår sprang jag och handlade på Nelins, var borta exakt 11 minuter. Shit va snabb ja va :P Han va tyst när ja gick å tyst när ja kom hem, men ha var helt flåsig och degglig när ja kom tillbaka, så han hade skällt å ylat under tiden iaf. För han blir så då... Sen kanske hon kan göra nåt bra så han inte är rädd för barn och morrar på folk ibland. Får se hur de går med morfar den här gången :) För sist tyckte inte Bengt om honom efter att Bengt sprang in i ett elstängsel och på nåt sätt fick det till morfars fel och efter det gick han bara omvägar och morrade åt honom :P Så vi får se om han kommer ihåg.

Träffade Minna en sväng häromdagen. Väldigt mysigt =) Länge sen!! Hon var på hemvisit från Luleå och vi gick en sväng på Ikea och sen åkte vi förbi Chilli och jag visade soffan vi beställt. Man somnar nästan när man sätter sig i den för den är så skön!! Helt underbar. Ja längtar som fan! När den sen kommit hem hit och det är fint å städat här ska vi ha guitar herofest. Det blir roligt :)

Nu ska ja gå en sväng med Bengt förbi en brevlåda och posta mitt läkarintyg till Försäkringskassan, lite sent. Men jag hoppas det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maria... jennie här... råder dig att ringa till Kicki på hundens hus(www.hundkurs.se ) Tycker hon e bättre än Lena.
Klapp på magen =)

2007-11-16 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0