Yeah.

Igår va jag, Jossan å Bea på modevisning å kvällsöppet i Stuk-gallerian. Var skönt att komma ut å göra nåt, fast det var inte superkul. Vi åkte hem rätt tidigt, men fick iaf i oss en varsin chai och lyckades hitta några små fynd inne på designtorget.

jag har för övrigt gjort en bok som jag på måndag ska fixa ihop å skicka in för bedömning på designtorget. så vi får se om det funkar.

Jossan sov här i natt å ska göra de till på söndag för mamma å pappa är i gbg och festar loss, eller nåt :)

Jag har tyvärr börjat tröttna på Alfons nu också. Så jävla irriterande, både Alfons å Ängla var skitovanligt för 10 år sen när det blev mina kommande barnnamn, och nu ska alla jävla idioter döpa sina barn till det. Ängla är uteslutet, Alfons ligger fortfarande kvar, men på en rätt darrig plats. ist ligger Algot på topp!
Så mina favoritet är nu Chilla för tjej och Algot för kille!! Det känns som sjukt coola/fina/söta/gulliga/grymma namn, som också kommer hålla sig tillräckligt ovanliga. Funkar både på liten och stor människa. Ung och gammal också för dn delen :P

Nu är Fredrik å käkar lunch med Dale, men sen är dom e klara ska vi besikta mammas bil. Visst ja! Först köpa torkarblad och baklampa. Sen ska vi till Ikea, ÖB, Chilli och säkert massa andra ställen, och köpa lite halv nödvändiga grejer så vi snart kan få det fint och klart här hemma! För om vi har tur kommer soffan på måndag, och då jävlar blir det snyggt här!! :)

Annars händer inte så mkt, ja e tokförkyld och kan inte sova för ja blir så täppt och har ont i halsen, har spytt några gånger senaste dagarna. Trodde att det vara över, men icke. Ryggen har dock vart ok senaste dagarna eftersom ja tagit de rätt lugnt. Idag är går jag in i v.26, vilket betyder att det bara är 14 veckor kvar!! Det är helt galet. Om 14 veckor kommer de liksom vara en liten Chilla/Algot här. Vi har köpt en assnygg bilbarnstol också! :)
Dopet blir nog i maj, så att bejbin inte blivit för tjock för släkt-dop-klänningen :P Försökte få Fredrik att fria till mig så vi skulle köra bröllop samtidigt, men han nappade tyvärr inte på idén. Så det blir bara dop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0