Chilli Store

Det har öppnat en ny helt fantastisk inredningsbutik ute vid Fyren tror jag det heter, där breve Livets ord. Jag hade inte så höga förväntningar, eftersom det ligger där ute, och den gallerian inte brukar va så rolig. Men det var verkligen helt sjukt jävla snygga grejer. Jag hittade direkt en soffa som jag vill ha. Så nu har jag avbokat den vi har bestält, så ska vi åka å titta på den här istället. För den vi hade beställt var skittråkigt i jämförelse med den här. Sen hade dom en sån runt fåtölj som man typ kryper in i, gammal typ 60?tal eller nåt :P Sån har jag alltid velat ha!!! Den var tyvärr lite dyrare, tror den kostade runt 8000. Men det är jag väl värd? ;) 
Sen hade dom assnygga soffbord, mattor och massa annat. Så nu kliar det i shoppingfingrarna och jag måste gå in och hoppa på Fredrik så han kliver upp ur sängen efter 13 timmars sömn. 

Sen hittade jag en asbra bil i Halland som vi vill ha, men Fredrik tror att det är nåt fel på den bara för den är bra pris på. Så det lär nog aldrig bli nån bil för oss med hans jävla beslutsångest. Det är väl bara att köpa? 

 

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Biter du på naglarna ? Vill få långa fina starka naglar ? Checka in produkten på min blogg ! :)

2007-10-30 @ 11:39:14
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0