Daniel Lemma i mitt hjärta.

Nu är jag hemkommen från en heeelt fantastisk konsert. Daniel Lemma spelade på Katalin. Jag visste att det skulle bli bra, men jag visste inte att det skulle bli helt jävla sjukt asbra. Han är verkligen så fantastisk att det inte går att beskriva med ord. Bandet var asbra, snubben som spelade stå-bas var asrolig och dom öste på som fan. Shit. Det var verkligen fantastiskt. Det tyckte den lilla rackaren i min mage också, för det sparkade på rätt ordentligt ett tag! Så det blir nog Daniel som förlossningsmusik :) (Det är ju faktiskt bara 19 veckor kvar nu, för jag är numera i vecka 21). Han började spela strax före tio, och slutade strax före tolv tror jag. Det var dock en ca 20 min lång paus i mitten. Men det var ändå lagom långt. Han kom upp två ggr extra på slutet eftersom vi i publiken hejade på så fint. :)

Jossan vågade sig fram och be om autograf, och mamma förevigade ögonblicket.
image28
Snubben i rutigt breve Jossan är stå-bassnubben, ascool. :) Dom andra i bakgrunden är resten av bandet. Självklart fixade syrran ett autograf åt mig också, så nu kan ja hänga upp den stolt på väggen ;)

Inte så mycket mer att säga, kvällen var asbra, och trots huvudverk och trötthet så hade det nog inte kunnat bli så mkt bättre. Eller jo, det hade det faktiskt. Fredrik hade kunnat vara med. Jättesynd att han inte kunde, för vi har liksom alltid haft Daniel Lemma som våran gemensamma favorit, och Freddie har aldrig sett honom live. Men vi får helt enkelt ta våran kommande supersnabba ST220 och rejsa dit nästa spelning ska vara.

Vi var förbi Marcus å kollade in deras nya crib idag. Fan vad fint det var. Bra mycket finare lägenhet än våran. Deras är också nybygd. Men mycket bättre planerad, och allt kändes bättre liksom. Inte lika mycket fusk och snålbyggt.
 
Imårrn kommer Bengt hem från sin lilla minisemester. Jag hade hoppats på att han skulle va borta lite längre så han hann anpassa sig, och inte bara bli flytt-förvirrad. Men så blev det inte, så min älskade Bengt kommer hem imårrn, å de ska faktiskt bli väldigt skönt. Sen ska jag med Bea på bebis-kläd-party ute i björklinge hos AnnaKarin, det blir bra :)

Förresten! Ja å Bea sydde amningskuddar i kammotyg i förrgår. Killing. Fan vad snygga dom blev. Äckligt snyggt tyg som vi också ska sy bebis-vaggor  och lite annat kul av. Helt perfekt. Och amningskuddarna blev så stora, så dom går att använda till mamma-och-pappa-mys, man kan ligga breve varandra i den, man kan ha den som ryggstöd samtidigt som man har datorn på den i fram, man kan bara ligga på den, eller så kan säkert Bengt mysa i den, eller jaa, vad som helst. Värsta multi-kudden. Asbra.

Nu ska jag ställa tillbaka klockan som jag blivit tillsagd att göra, sen gå å sova med vårat nya superstora dubbel-täcke. För nu är jag trött igen.

Kommentarer
Postat av: Josie

det var sjukt kul :) du e världens bästa syrra // kram Jossan

2007-10-28 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0