Dilemma.

Jag fick ett svårt val av Fredrik. Antingen kolla kön idag, eller bestämma att den ev blivande tjejen ska heta Chilla. Jag är ju sjukt nyfniken och vill kolla kön. Men har jag makten att helt bestämma namnet Chilla tror jag det överväger mest. Tvivlar dock på att det kommer hålla i sig att jag verkligen får bestämma det. Så jag måste undersöka trovärdigheten mera innan jag fattar mitt slutgiltiga beslut.

Fredrik jobbar nu, jag är uppe och äter risgrynsgröt för jag vaknade och var väldigt låg i blodsockret. Det finns inget godare och skönare än att vakna mitt i natten å va toklåg. För man kan äta exakt hur mycket som helst, hur snabbt som helst, utan att varken bli mätt och vad man än äter så är det som att det är det godaste i hela vida världen. I ca 15 minuter, tills sockret når hjärnan och kommer ut i blodet, jag får syre till hjänan som säger att jag är proppmätt och nu kommer få ett extremt högt blodsocker istället. Men det är det fett värt. För sen när man är klar, och går och lägger sig i sängen, är kroppen på sjuuukt trött, så man slocknar snabbare än man någonsin trott var möjligt. Det är underbart. Dock var jag inte tillräckligt låg den här gången, så jag hejdade mig efter en lagom portion gröt, och sitter nu och skriver för jag råkade bli pigg istället för trött. Men jag är ändå rätt trött och ska nog gå och sova nu ändå. För om typ (räknar på fingrarna...) 5 timmar ska vi göra ultrljud, och det vill jag inte försova mig till, eller vara för trött för eller nåt annat dumt!

Jag köpte välrdens sötaste bebisplagg igår. En helkroppsoverall i leopardmönster, med luva som hade öron och det var en svans på rumpan. Såååååå söt. Sen köpta ja ett par superfina helvita sneakers till Freddie på Weekday och även Happy Feet!!! Yeeeey!!! Men den är egentligen inte så värst bra, Happy Feet. Det är bara korta stunder som är så jävla fantastiska att man nästan dör, sen får man bara vänta på nästa bra stund. Men det gör inget, för början är så jääääävla bra. Men nu har jag sett den samanlagt tre gånger, och aldrig orkat se klart den. Så jag vet inte hur den slutar. Det är iförsig inte ett bra betyg för en film. Men början slår ändå allt.

Så. Nu är det dags för sängen, och jag ska låtsas att ja va så låg som bara jag kan bli (nej, inte bara jag) och lägga mig ner och slockna snabbare än jag trodde att jag kunde. Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0