Pappi kände första sparken.

Fredrik kom hem från jobbet och vi hade en mysig frukost med tända ljus och alldeles för mycket att äta. Sen gick vi å la oss i sängen en sväng, och jag kände att det sparkade i magen för fullt. Nu är jag säker på att det är sparkar. Fredrik la handen på magen och blev livrädd när han kände att det rörde sig. (Ja, vilken rejäl man jag har). Sen låg han och såg vettskrämd ut. Men jag tror att han tyckte det var rätt coolt.

Nu ska jag borsta tänderna, sen ska Bea plocka upp mig och vi ska hyra film å ha en mysig tjej-dag hemma hos henne å bara slacka å käka onyttigheter. Yeah. Sweetness.

Jag hoppas hoppas hoppas att dom ringer från ambassadörgrejen idag, för jag borde ju få reda på vad min titel innebär. Lite konstigt annars.. Väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0