Skön dag.

Imorse kom Bea och hämtade upp mig i hennes vrålåk, så åkte vi ut (medans vi lyssnade på City high) till Anna Karin och hämtade henne och hennes son Alvin. Assöt!! Sen hämtade vi upp en till kompis till Bea på vägen och vidare mot den där lilla butiken ute i ingenstans som säljer märkeskläder till barn. Jag satt knäpptyst i bilen hela vägen för att inte spy för vägen var så krokig. Gick in i affären och tittade, fanns inte så himla mycket kul men lite goodies. Sen gick jag ut på spypaus, självklart ska det komma ur näsan så jag fortfarande känner stanken. Blääää. Sen gick ja in igen, och vi hittade en ascool body i kammo, så ja å Bea köpte en varsin. Sen hittade ja en superrolig zebra också, när man trycker på knappen under så ramlar den ihop. hahah. sååå rolig. går inte att slutaskratta när man ser den :)
Sen drig vi till gränby centum å käkade lunch, asgod lasagne. :D Sen kom Fredrik i sin nya snygga keps, och vi köpte tvättmaskin. Jag såg fram emot en tvättkväll, men självklart hade vi inte verktyget som behövdes till vattenslangen, så ja får hålla mig med tvätten och bara städa ikväll istället. Blää.

Imårrn ska jag på stan med mamma. Jag ska köpa en stor Buddhastaty på Indiska. Guld eller svart är frågan. Tror det blir svart. Sen på kvällen ska vi till Tilltugg, vi ska bjuda mamma å pappa för dom är världens bästa, och förtjänar tusen ggr mer, men det här blir en bra början. Det blir mysigt. Om jag nu hittar nån som kan ta dumbengt. Jag blir galen!! Men han ska snart på semester minst en vecka. SWEET!!!! Hoppas han av-maria-fieras lite då.

Nu ska jag gå och titta på min fina tvättmaskin medans jag kissar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0