Another friday.

Idag har jag vart på mamma å pappas kontor å fixat en massa. Har mailat mer MER, och dom ställer upp med väldigt generös spons till visningen. TV4 Uppland vill att jag ska vara med på Nyhetsmorgon nästa vecka. Sjukt läskigt. Men bra.

Det går framåt med visningen och det känns som att det kommer bli sjukt bra!

Nero har flyttat och Bengt mår superbra och är mycket gladare, så det var ett bra beslut. Bengt är för övrigt så jävla duktig också. Han har lärt sig gå fot utan koppel jättebra, och även "Hämta colan" så att jag kan ligga kvar i soffan å få colan till mig även när colaflaskan är någon annan stans :) Fett.

Mark in the park kunde tyvärr inte datumet visningen blir, väldigt tråkigt. Men jag hoppas han kommer senare på kvällen ändå å tittar å hänger.

Jag mår bra och dåligt till å från. Just nu mår jag lite sunkigt.

Igår var det Fredriks å min förlovningsdag. 3 år. Borde vi inte ha gift oss? Vi var på Commedia med mamma pappa å jossan. Väldigt mysigt, å självklart asgott. Sen gick vi hem å tittade på en halvbra halvdålig film, och jag slocknade som en gris efteråt. 

Nu ska jag ta tag i momsredovisningen, jävligt kul. Jag och kvitton går inte ihop, så det blir nödlösningar och panikletning nu. Men jag har en dubbel Daim att njuta av under tiden. YEAH. 

Imårrn ska ja ner på stan å försöka få byta pappret vi köpte till inbjudningarna, jag blev inge nöjd alls. Alldeles för sladdrigt. Sen ska jag upp till Rebecca å sy till en klännig åt henne. Sen kanske ta det lugnt?  

Ev ska jag till Emma och Muskot å hänga om ett tag, om jag mår bättre.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0