Blä för huset.

Huset var sjuuuuukt skabbigt. Pallade ens inte kolla in hela för det luktade gammal rutten gamling, och allt var snuskigt. Så det blev de inget av med. Men vi funderar på att bo kvar, kanske är bra här ändå. Å nu när lägenheten är såld så tänkte vi lägga lite pengar på en bil, och en ny soffa, sen sätta undan resten på sparkonto. Det kändes som en bra idé.

Den 26e ska jag åka och köpa vagnen!!

Va med mamma på rusta å Ikea idag medans Jossan va på dans. Köpte fina garner som mamma ska se till att göra mössor av. Hon sitter å virkar fingrarna av sig så jag ska ha lite marysoul-mössor till visningen.
Finns ingen snällare än mammi. image3

Fredrik jobbar ikväll, inge kul. Det har vart en bra dag å ja hade velat göra nåt kul med honom ikväll. Vi var å storhandlade idag, bara massa nyttig mat och inget onödigt (förutom lite mazariner å mandelkubbar). Vi brukar alltid börja tjaffsa mer eller mindre när vi är å handlar, ofta för ja blir irriterad på hans sätt att handla (bitch, jag vet). Men idag gick det iaf jättebra, och det var mysigt.

Jävla skitväder. jag hade sett fram emot skogspromenad med Bengt med nån hundkompis, för så här många dagar har de inte gått förr utan att han fått leka med nån kompis. Men nu orkar jag inte anstränga mig å gå ut i regnet, så jag bangar. Bengt sover ändå. Han är för övrigt såååå jävla snygg. Jag blir helt förvånad varje gång jag ser honom, att någon kunna bli så perfekt. :) Och eftersom jag kommit på hur man lägger in bilder så länger vi in en på honom här.

image6

Jag skulle behöva köpa ny usbsladd till min kamera, för Fredrik gjorde en smart grej när han skulle posta min mobil som jag sålt, han skickade med kamerasladden, och snubben som fick den skickar aldrig tilbaka. Så det får helt enkelt bli till att leta upp en ny, för kameran är full av roliga bilder.


Nu ska jag koka te och ladda inför Miami Ink. Fan vad jag vill gadda mig. Hade tid den 18e, men bokade av för de e inge bra å göra när man e gravid. Så det får vänta, men jävlar va trevligt det hade vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0