Dagen innan.

Imårrn smäller det. Tv, radio och modevisning. Shit. Mina nerver kommer gå sönder ikväll när jag kommer på att jag måste sova för att va pigg å fräsch till imårrn.

Har dock två problem till imårrn.
1. Ingen videokamera, jag vill verkligen ha visningen på band!
2. Bengt. Vem fan ska passa Bengt? Alla jag känner ska ju komma på visningen, och han kan ju inte va ensam. Så det problemet måste lösas. But how?

Resten är typ under kontroll. Mamma ska hämta mig om en timme typ, så ska vi börja lassa grejer till KB, börja stryka kläder och gå igenom vem som ska ha vad. Det är nog typ det vi kan fixa idag. Morgondagen blir nog lite mer hektisk dock. Väääldigt mer hektisk.

Jag måste ringa Nisse å alla andra inblandade idag. GLÖM INTE!!

Vi var på bio häromdagen, Supersugen. Hahaha. FAAAAN vad rolig den var!! :) Måste se till att ladda ner den. Verkligen asrolig. Trodde det skulle va en flopp, men icke. Fick nästan träningsverk i magen av allt skratt. Lovely. Innan vi va på bio käkade vi hemma hos Josse, de va ja, Freddie, Josse å Robin. Vi spelade lite guitar hero också, så Fredrik blev frälst, och äntligen förstår han vad jag tjatat om. Så nu är det han som tjatar mest. :) Men det får bli en annan månad. Den här månden ska vi vara glada om vi lyckas köpa vagnen vi måste köpa på ondag, och byta toaletten på Geijersgatan innan den 25e okt. Det ser mörkt ut. Men jag har en reservplan som kanske kan fungera.

Jag bakade scones igår, så nu ska jag nog ta å trycka i mig en till. Visst ja! Vi köpte världens äckligaste pizza igår!! Jag har velat testa Napolis panpizza asmånga ggr, men glömmer varje gång att ta en sån. Så igår efter våran lilla powernap vi hade, vaknade jag med ett sug i magen efter panpizza, så jag ringde och beställde. Chicago lät bra, köttfärs, tomater, vitlök och tabasco. När vi kommer till pizzerian å jag går in å ska hämta så stinker det vitlök i HELA lokalen. Tänker inte mer på det, förrän vi går ut och det stinker vitlök i hela parken. Jag börjar misstänka att det är våran pizza som luktar, och Fredrik som är lite kinkig påstår att han får ont i magen av bara lukten. Hmm. Men jo, de va typ så illa. Vi kommer hem, öppnar kartongen och ser en oljig vitlökspuzza. Det är alltså pressad vitlök, som täcker hela pizzan. For real. Jag överdriver inte. Det var verkligen ett täcke av vitlök. Jag drog av all påstoppning och åt en tugga av brödet bara, tänkte att det kanske är lika gott som Billys panpizza, när man tar bort osten, för det är killing, fan vad gott det är, men icke. Det smakade tråkig macka, med vitlök såklart. Fredrik tröck i sig nästan en halv pizza ändå, och dränkte varje bit i bea-sås. Jag åt en skål med yoggi å hallon istället. Det var godare. Nu när jag på morgonen skulle öppna kylen för att ta ut frukost, så slås jag av en doft, undrar vilken? HELA kylen stinker nu vitlök av den andra halvan pizza som ligger å sover i sin kartong i kylen. Damn it. Ät aldrig en Chicago från Napoli. Trust me.

Nu ska jag äta en scones till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0