Förvirrad tjockis som klagar väldigt mycket.

Jepp, det är så jag känner mig. Jag har fan vart förkyld i typ två veckor, med en dags paus, och den dagen blev jag typ återsmittad. Jag har int i hela jävla kroppen, huvudet tänker långsammare än någonsin, och allt känns mycket bättre för varje gång jag säger högt hur ont jag har, och får någon att tycka en smula synd om mig. Kräksituationen har dock blivit sjukt mycket bättre vilket glädjer mig, för den var inge kul.

Ikväll har alla inblandade inför modevisingen vart här å testat kläder å snackat å så. Det känns bra, men jag trodde det skulle bli väldigt organiserat och att min sekreterarinsats skulle fungera jättebra samtidigt som alla typ åtta(?) modellerna testade grejer i helt ologisk ordning, och alla frågade vad de skulle ha på sig och lite passade bra och lite passade perfekt å vissa grejer inte alls. Det slutade med att jag bara stog och sa till mamma och alla andra för den delen, att jag bara var förvirrad och klagade på det, och dom fick ta för sig av kläder kakor och te så mycket dom ville, för jag kan inte tänka. men det blev bra till slut.

Min supermamma har vart här och natzi-städat idag. Det är bra, för det är enda gången jag trivs i lägenheten, när det är riktigt nystädat och man kan gå från toa till hall utan att hoppa, och man kan komma ut genom ytterdörren utan att ha fastnat i, och släpat med sig en soppåse på foten, ett par extraskor å lite annat trams på något sätt ut i trapphuset, som man sedan måste kasta in för att göra hela röran ännu rörigare. Så nu ikväll trovs jag i lägenheten, och ville egentligen inte att folk skulle gå hem, för ja kände mig så sällskapssjuk och tyckte det var så jävla mysigt med folk runt om mig, så jag hade gärna velat att alla skulle hänga kvar å dricka flera liter te å typ kolla på film. Eller nåt liknande.

Fredrik skickade sms och sa att jag inte skulle glömma att han älskade mig. Det kändes bra, och det gjorde hela kvällen ännu bättre. Nu vill jag bara att han ska komma hem och slås av den städade lägenheten, helt pladask, och hålla med om att tak-kronan Bea å Challe köpte, även skulle passa snuskigt bra hemma hos oss, och sen trolla hit den.

Min underbara superbästa megabra mamma bjöd mig först på lunch idag, väldigt mysigt, till å me marcus va med!!!!!! Det var kul å hänga en snabbis med alla samtidigt. Jossan va dock inte med, och lät bli å skolka å gick till skolan ist. Dum idé. Men vi mötte upp henne på stan efter några timmar å drack en varsin underbar varm chai, och sen gick vi en sväng till stadium, som ja först inte trodde ja skulle palla pga min klagande kropp. Men det slutade i total lycka. Jag hittade en perfekt mössa. Verkligen perfekt perfekt. Jag kommer nog aldrig ta av mig den (men jag funderar på att be gunnel att sticka en likadan fast med små ändringar jag har idér om, till mig, och ha en till helt enkelt, fast med en marysoul-label på. Det vore fett). Men iaf, jag kommer nog aldrig ta av mig den och den är bara så jävla gjuten för mig. Jag älskar den, och det bästa var att när jag hittade den stog mamma i kassan på stadium å skulle precis betala jossans mjukisbyxor, å ja visade den för henne och hon erbjuder sig att köpa den till mig, för jag har bara 23 kr på mitt konto. Jag blev så himla glad. mamma är verkligen den bästa. Tänker alltid på andra före sig själv. Sen har hon namnsdag i dag också. Grattis igen.

Fakturan från fabriken kom idag, fan vilken lättnad, jag har hållt på å blivit glaen av nervositet ang vad den skulle komma att sluta på. Men det var way better than i thought. Typ 15.000kr bättre. och det är sweet like madass.

Nu ska jag äta ett till supergott svenskt äpple som mamma handade åt mig (shit vad generös hon vart idag). Det var ett helt underbart äpple som smakar som dom gjorde i farfars stora trädgård i storvreta som var full av goda äppelträd. Eller alltså, träd som producerade goda äpplen. Det är sjukt bra.

Om 4 min är jag inne i v 15, 14+3. Det är också sjukt bra. Tiden går ju tydligen framåt. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0