Fucking jävla succé!

Sjuuuuuukt bra blev det igår.

Först: Tack till alla inblandade, modellerna var helt fantastiska, tusen ggr bättre än jag trott, och ändå hade jag sjukt höga tankar om er. Alla sång och musik-fåglar, tack till er för att ni satte some sweet flavor on it, de va grymt!!! MAMMA & PAPPA!!! Ni är bäst, jämt, oavsett vad. Synd att pappa blev sjuk bara :( :( Du får se bilder sen daddy!!! Marcus, tack som fan för du skötte baren och allt runt om!! Tack Gary, för vi fick låna stället! Tack Freddieboy för att du fanns där. Reggaefarfar och gitarrfaster, thank you ,för en grym insats! TACK ALLA SOM KOM!!! Vilket ju va väääääldigt många. Det var 100 på listan ungefär, och alla kom inte, men det var nog 80 pers iaf tror. Det var helt enkelt fullsatt.

Jag kan inte säga annat än att jag är så jävla nöjd. Förlåt till er som jag aldrig hann prata med ordentligt, mitt huvud var inte riktigt skarpt, var så jävla mycket att tänka på och jag sprang runt som en vimsig hamster. Men faaaan vad bra det blev. Oslagbart skulle jag tro!! Ni som inte kom, ni missade nåt, helt enkelt!

Det var jättekonstigt när jag stog i dörren i början, folk stog i kö (asroligt) och sen kommer en par tjejer, den ena går in, och när den andra precis ska kliva in ser jag att hon gömt en liten minihund i sin väska. Jag säger snällt att, tyvärr det här är en resturang, och det är inte tillåtet med djur här. (om dom inte är döda, hahaha, de borde jag sagt:P) Hon påstår att den är ju liten och allergivänlig. (nej, den är inte allergivänlig, för jag vet vad det var för ras, men kan inte riktigt stava, dvärg pincher tror ja de stavas iförsig) och den är inte allergivänlig. Jag säger att tyvärr, men jag vill inte riskera att stället får stänga pga häslomyndighetstjaffs bara för en liiiiiten hund, och frågar samtidigt mamma bakom att visst är de inte ok, och nej det är inte ok. Hon ska bli sur och prata med sin kompis mitt i entren, så dom stoppar trafiken, tills dom kommit på att den utan hund stannar, den andra går  hem. Dom som har små hundar blir sura om man kallar dom marsvin, och då ska dom helt plötsligt faktiskt vara som vilken annan hund som helst, men när de handlar om situationer, som denna, när hundar inte är ok, då är det helt plötsligt en accessoar som ingen får påstå kan göra nån skada. Den kan säkert inte ens pissa då. Jävla idioter. (Ja, just nu drar jag alla över en kant, och hoppas att dom ramlar hårt).

Back to reality. Den lilla lilla incidenten var det enda negativa på heeela kvällen. Annars vad allt perfekt, och allt gick asbra!! Väldigt synd att alla drog hem så fort efter bara, jag hade hoppats på lite fest. Fast samtidigt var det ganska bra att det inte blev fest, för min hjärna var helt paj efter bara några timmar sömn, sen en kass tv-inspelning där inga mickar funkade, kameramännen var förvirrade och programledaren ställde samma fråga två ggr, och jag stog som ett jävla fån och sa typ  hela tiden och blev nervös och kunde inte svara på frågorna. Efter det var det bara att speeda till radion, och det blev jag nöjd med, för där flöt det på, med en bra programledare och vi satt liksom bara å snackade. Mycket bättre. Sen resten av dagen var bara att irra runt och försöka få i ordning på allt som skulle ordnas. Och till slut kom alla människor, och det roliga började. Och som sagt, det blev succé.

Jag är sjukt nöjd. Och bilder kommer så fort jag fått dom!


TACK IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Grattis Maria till vad som det låter vara en lyckad kväll! Mamma berätta att hon hade hört dig på radion, så nu ska jag kolla in ifall jag hittar klippet på internet och lyssna på det!
Ha det så bra!Kramar/Cajsa

2007-09-25 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0