Magen samarbetar inte.

Nu ska jag snart iväg till TV4. Självklart har jag knappt sovit nåt alls, och mår för tillfället väääääldigt illa. Får inte i mig nånting alls. Och det är inge bra, för jag har inte lust att kräkas i tv. Där går gränsen. Vet inte om det är nerverna som bråkar, eller den lilla rackaren i magen. Vad det nu än är så tycker jag att det ska sluta. För det är inte rätt dag för trubbel!

Till slut löste det sig med Bengt, han ska vara hos Dale ikväll. Skönt. Men det har inte löst sig med kamera tyvärr. Så det blir ingen inspelning av kvällen, vilket hade vart sjukt kul att ha. Hade det vart en månad där vi hade pengar över hade vi kunnat köpa en, för vi vill ju säkert filma bebisen sen när den kommer. Men det är tyvärr ingen guldmånad, så det får vi skippa.

Nu ska jag tvinga i mig filen å dess fullkornsflingor och sen borsta mina tänder så dom skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0