Modevisning 24 september, Konsert Baren i Uppsala.

Just Det. Det är då det smäller. Idag har jag vart på KB och bokat in datum och lite detaljer. Spons är fixat till det mesta, och morgondagens projekt blir att fixa spons till 25 stycken goodie bags till de 25 första gästerna. Även fixa papper till inbjudningar och skriva ut dessa.

Har sett en cool kille i luthagen några ggr, liten kille som alltid har gigantiska coola jeans på sig. En äkta 13årig hiphopare. Sjukt cool. Idag fick jag tag på honom, Sylvester. typ det cooooooolaste namnet. Sjukt ball kille. Jag ringde hem till honom å presenterade mig, frågade om han ville vara modell. Det ville han, ja fick snacka med hans pappa och intyga att jag inte var en pedofil, och imårrn ska jag hem till dom och Sylvester ska testa kläder och vi ska snacka igenom grejerna. Fett.

Hoppas att pappa kan fixa lite tshirts med Marysoul-loggan på. Det behövs.

Nu ska jag förbereda mig inför Neros flytt. Det går helt enkelt inte med Bengt, ingen av dom ger sig, och dom bråkar. Nero ska därför flytta till Marcus flickvän. Det blir bra.

Fortsättning följer... Shit!! Idol om 35 minuter!!!!!!! :) YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0