Skitmäklare.

Idag ringde mäklaren som inte lyckades sälja våran lägenhet på första visningen. Han sa att dom som var intresserade hade bangat pga att toaletten måste bytas. Innan han satt ut annonsen sa vi att vi tänkte byta ut toastolen pga att den är dålig, men han tyckte vi var överdrivna, och att det inte behövdes. Vi litade på honom eftersom han är "bäst i stan". Självklart var det dumt. För nu måste vi ju ändå bta ut den, kommer behöva betala en hyra till för den inte hinner bli såld, och ännu mer jävla ränta och skit. Plus att vi inte kan buda på huset förrän vi vet hur det går. Blää.

Idag har jag vart på stan med Hanna, väldigt roligt och väldigt länge sen. Marcus kom ner en sväng också, sen kom även Jossan förbi. Mysigt. Ja fick mig en sjukt jävla god varm chai på Barista och förstår inte varför det var så länge sen jag var där.

AVBROTT!! Fick precis sms av Fredrik, han fick precis reda på att han fick heltidstjänsten han sökt på Securitas, och det är sjukt jävla bra. Grattis bejbi!!!!!!!!

När vi va på stan testade jag ringa Mark in the Park igen för att se om telefonnumret fortfarande inte fungerade som det gjorde när jag ringde tidigare. Men icke, en väldigt trevlig Mark svarade och var aspå idéen. Sjukt kul!! Så om det inte krockar med hans hockey så kommer han att vara med på modevisningen. Fan vad roligt!! Nu måste bara modellerna spikas, och även datum, sen är det bara att slänga ut inbjudningar. Fett.

Pratade också med mäklaren som har hand om drömhuset idag, det hade vart 40 jävla människor på visningen igår. Det är inte bra. Men jag var iaf den första att lämna intresseanmälan, ingen annan som ringt. Så jag hoppas allt ger upp för det anses vara för hård konkurrens. För vi ska iaf lägga bud på utgångspriset, 790k.

Nu ska jag baka pizza på tortillabröd med salami. Mmmmmm. Gott. Sen ska jag bara hänga med dogsen och vilja ut min utmattade kropp. Den är inte van med så här mycket bra grejer på en å samma dag. :)

Har för övrigt mått bra heeeela dagen. Inte ens en tendens till illamående. Känns sjukt konstigt, men så klart jäääävligt skönt. :) Hoppas det håller i sig.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0