Snart min.

image2
Jag har lyckats få ägaren till denna fina vagn att sälja den till mig. Hur bra som helst. 2500 kr bara. Som hittat. Jag tror ju stenhårt att det kommer att bli en tjej, men annars om det skulle råka bli en Alfons, då får det helt enkelt bli en söt liten gay-Alfons. Det går lika bra det.

Igårkväll var en konstig kväll, det blev inget KB som vi tänkt, för dumbengt hade ingen kompis att hänga hos och kan ju inte vara ensam, så det uteslöt vi ganska snabbt. Dock ringde en gammal jobbarkompis och hade blivit anklagad för stöld, hon var helt förstörd och jag drog dit.

Igår var jag med i UNT, men jag har inte sett det, men min coola pappa var med i Uppsalatidningen igår också, det stog att han var en hunk, och han lät som en riktig brat när man läste vad han hade på sig. :) Pradaskor och en dyr kavaj. Men byxorna var ärvda av sonen, och det jämnade ut det hela litegranna i iaf. Han såg riktigt cool ut iaf där på modesidan. Uppsalatidningen ska interjua mig på måndag, och måndagen efter det är visningen och även Nyhetsmorgon. Det blir bra, jag kommer vara världskändis om några minuter, hur ska jag orka med det? Hmm...

Jag tog ut min piercing i läppen igår!! Jag pallade inte med den, jävla äckligt köttsår på insidan, och så fick ja dumma finnar precis breve. Så nu är den borta, sjukt skönt. Men känns tråkigt. Jag som hade stått ut så länge. Men jag vågade ju iaf göra det, till skillnad från Alex the banger, som bangade när det var hans tur. Fan vad arg jag blir när jag tänker på Alex. Så nu slutar jag med det.

Vi ska titta på ett fint hus idag kl 14.00. Utgångspris 1,2 mille. Ligger 2 kilometer bakom Maxi, så det känns som ett helt okej avstånd. Och det var ett lagom stort hus. Så jag håller tummarna.

Nu ska jag dricka upp mitt gröna apelsinte och äte upp min tomatmacka, och sen busa lite med Bengt. Sen kommer mamma å pappa å hämtar upp oss för visningen. Sen bär det av mot 60årsfest hos Fredrik moster. SHIT!!!!!!!!!!!!! INGEN PRESENT!!!!!!!!!!!!!!!! Fixa fixa fixa.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0