Visning på mitt drömhus.

Idag kl 14.00 är det visning på mitt älskade drömhus i Ramsta. Jag har dödat spindlar å önskat att det ska regna bara för att ingen ska orka gå på visningen, så att ingen budar, och vi kan köpa det direkt. Det har regnat men nu börjar tyvärr solen titta fram, och det är inge bra alls. Alltså, det här huset är verkligen the love of my live. The one and only. Jag skiter i att det är fett jävla mycket jobb med det, det kommer behöva så sjukt mycket tid för att hålla det i trim. Men det är det värt. Jag är medveten om det, och gör mitt val efter det. Alltså, mitt val att vilja ha det så mycket att jag typ skulle göra vad som helst för att få det.

Vi hade visning på våran lägenhet häromdagen, jväal bajsmäklare. Han påstår sig vara the best of the best och beter sig som en jävla slibbig snigel, och ändå fick han inte en enda budgivare av sex stycken intresserade. Det är fan inte nå jävla the best of the best-statistik tycker jag. Ny visning om två veckor. Det är jävligt dumt, för då vet vi ju inte om vi får den såld, och alltså inte om vi kan köpa huset, om det nu inte skulle gå iväg så mkt i pris.

Jag funderar på om jag kanske skulle dra på visningen ändå och skrämma bort dom som är där. Men mamma och pappa är borta med bilen, och därför kommer jag inte dit på något sätt. Hm. Bea vill nog iförsig se huset skulle jag tro. Men hon har väl ingen bil heller. Jävla Juicy, kom tillbaka.

Ialla fall. Ni vänner som vill njuta en fulländad sommar ute med mig å min snart familj ute i Ramsta, med pool, självodlade morötter, fula tapeter, guitar hero på loftet, kanse en minigris i trädgården och allt annat man bara vill leva för, ni lär hålla tummarna för att vi kan lyckas komma över det här huset. För då jävlar ska de bli skönt häng där på sommrarna. Sjukt skönt. helt underbart och så jävla bra bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0