Ang. vagnen!

Svar till Paula: Haha, Ipoduttag är ju det bästa! Sune brukar ha min mobil med musik i vagnen, asskönt att få ha mobilen ifred men han har ändå sin musik :) Därför är de så bra haha.

Ja köpte precis en till vagn haha. Har ångrat mig lite om den första vagnen och mailade å fråga om ja fick byta, men fick inget svar. Så nu köpte ja den andra ja hittade, å mailade å bad dom ta tillbaka den första. Går inte det får jag väl sälja den på blocket, får nog igen pengarna, den är ju så billig. Den här handra blev de totalt 1200 spänn för bara. De e ju perfekt!

De e så små bilder, men här kommer dom. Det är den svarta ja köpte först.




Tror nr två blir smidigare, lite mindre hjul. Plus att det är en ratt på, och sidofickor haha.
Hoppas dom kommer snart. Jag längtar. :)

Jag ju jobbat på Frid&Fröjd idag, det gick bra. En incident hände. Vi har en julklappssäck utanför där folk gärna får lägga ner grejer som skänks till stadsmissionen som i sin tur ger till folk som inte har möjlighet att införskaffa egna klappar.
Det kom in en tjej, i min ålder, och frågade vad en film kostade som hon hittade i säcken. Ja berättade att den inte var till salu vilket hon förstog och la tillbaka den. Två sekunder efter tittar jag ut genom fönstret, säcken står precis utanför. Då tar hon filmen och springer. Ja blev helt blockad, stog bara å glodde. Visste inte riktigt hur jag skulle reagera haha, vem fan är så dum så man snor välgörenhet?
Inte en jäkel som handlade av mina grejer i butiken idag heller. Mycket trist.

Nu ska ja leta efter en koja till Sune, tror det blir bra i hans rum sen. Han gillar att sitta under bord, då borde han tycka om en koja med massa mysiga kuddar å grejer.

Kommentarer
Postat av: paula

2008-12-14 @ 19:01:38
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: paula

jahaa

oki,det är alltså för barnens skull,de var det jag inte hajade riktigt!



ska ju bli spännande å se när dessa kommer till sverige

om si sådär

10år kanske??

men smart med ebay,man kanske ska in å kolla lite kul där

2008-12-14 @ 19:03:12
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: mary

jag har funderat, jag tjingar sunes urväxta kläder till mitt framtida barn.

2008-12-15 @ 14:38:59
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0