Ännu en dag har gått

Marina, fan vad kul, du får inte ångra dig, nu ses vi på söndag! =) Sune får va med sin mormor under tiden, orkar inte ha med honom där.

Idag har ja å mamma vart på stan, en ny barnbutik som vi kollade in. De va nog den sämsta butiken ja nånsin vart inne på. Helt värdelös. Tråkigare än barnbutkerna i spanien. va dåligt utbud och de mesta i babyblått å rosa, och helt menlöst. Den kommer inte gå runt, det kan jag garantera. Sen köpte vi munkar å gick hem till mamma å fikade. Vi käkade god middag och Sune badade. Först va han tveksam men sen släppte han loss rejält å tyckte de va skitkul, speciellt när ja slängde runt med honom så han åkte fram å tillbaka å de blev vågor. Sen kollade vi på tv och Jossan lyckades övertala mig att spela Eyetoy. Det var ganska kul, men jobbigt att man såg sig själv på skärmen hela tiden, vi såg ut som helan å halvan hahah. Jag vann iaf, vilket jossan blev lite upprörd över haha :) Men det var roligare än jag hade trott, fett jobbigt i vissa av spelen. Sen skjussade mamma mig å sune hem. Sune va trött som en åsna så han somnade direkt efter en flaska välling. Han har vart rätt arg å gnällig senaste dagarna, å nu när han vaknade å skrek kände ja på blöjan att han kissa samtidigt, och han skriker som om han hade ont, så ja fick en svag känsla av att han kanske kan ha urinvägsinfektion. Men det kan va inbillning. Men ja ska googla på det, om de e vanligt bland så små barn.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej hopp!!

Varannan Söndag brukar jag vara på loppisen eftersom Thomas alltid jobbar varannan,mn på Söndag då är han ledig och då jädras kommer jag. Whilliam blir ju hemma hos sin pappa men vi måste ses det var ju så mga månader sen sist. Ha det bra så länge kramsis

2008-12-03 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0