Gott gott gott!!

Nu har vi städat lite, Sune har precis somnat och jag har lagat mat.
Maten blev helt sjuuuuukt god. Till köttfärsen som är i sheperds pie'en hade jag krossade tomater smaksatta av basilika, och potatismoset som är uppepå hade jag i pesto. Och resultatet blev fantastiskt!!!
Så nu ska ja avnjuta den goda måltiden. Hade vart mysigt att göra det i soffan i lugn och ro nu när sune sover, men fredrik kollar på ett program med den där dryga snubben på nån alternativ tv4 kanal, plus eller hundra eller nåt sånt. Han ska slaffsa och jaga och va allmänt ofräsh, så honom vill ja inte se när jag äter. Usch. Men Fredrik tycker han är bra av nån anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0