Influensa.

Sune och jag somnade vid sextiden, tror inte kan kunde sova först för ja mådde så dåligt, men till slut slocknade han.
Jag pratade med min diabetessköterska nyss, hon tyckte inte ja hade tillräckligt med ketoner för att det skulle va så dåligt, så hon trodde jag hade fått influensan. Min a tänder gör ont som satan, hela kroppen värker och ja orkar knappt lyfta Sune. Helt svag. Och kräks med jämna mellanrum. Men ja mår inte illa förrän precis innan ja måste tömma.
Skitgrejer. Ja som pratade häromdagen om att man borde tagit influensavaccinet.
Ska dra upp Fredrik vid två tänkte jag, så ja får vila ett par timmar innan han åkter till jobbet iaf, så ja orkar med Sune. Stackarn, han satt å gallskrek och ropade mamma medans ja spydde sist. :( Hoppas inte han blir dålig oxå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0