Juldagen.

Nu är julafton slut, Sune har somnat efter en lång kväll med massa dans. Så fort man säger dansa dansa, så dansar han haha, så jävla söt! :)
Har vart hos päronen och alla pappas syskon kom å hälsade på, väldigt trevligt. Alltså storbesök då ett par kommer från Sthlm och en av dom från självaste Manhattan.
Vi har ätit asgod julmat, lite av grejerna från detta repotage, som mamma och Liselott har gjort:
http://www.aftonbladet.se/matvin/article4051408.ab KOLLA IN DET!! Det är min duktiga mamma som lagat all mat på bilderna, å gjort recepten.

Jossan fick Björn Gustafsson-filmen av Sune i julklapp, sen fick hon två till av de sena besökarna haha, alla vet vad som passar Jossan :) Vi tittade på den, och asgarvade oss igenom hela. Fyfan vad han är rolig. Synd bara att den tog slut så fort, ja hade gärna kollat dubbla tiden.

Eftersom vi inte skulle ha nå julklappar i år blev det bara fullt under granen. Helt galet vad mycke klappar de blev, de mesta va dock till barnen, som vi bestämt. Sune och Jossan fick sig ett varsit berg. Sune fick massa fina saker, som han tackar alla inblandade för!!
Även jag fick ett par julklappar, jag fick en Soda Streamer av mor och far, alldeles för mycket med tanke på att det var ingenting som var planen. Jättesnällt, tack! Av Jossan fick ja apelsin-smak till streamern, och ett apelsin läppglans i fin förpackning. Tack för det!

Jag gav Fredrik dåligt samvete genom att ge honom en skitbra julklapp, en väckarklocka från märket Inependent, som han dregglade över i Spanien i somras. Han blev rätt nöjd tror jag. Och det är då det är som roligast att ge bort saker, när man träffar precis rätt.

Ikväll, alltså juldagens kväll, det är ju juldag redan, så ska jag hem till broren på förfest och sen ska vi gå ut. Det ska bli roligt. Sune ska va med sin kära mormor, för Fredrik jobbar. Efter imårrn får det va bra med fest för mig för ett tag framöver, känner att ja blivit för gammal hahah, eller ur form helt enkelt.

Igår sålde ja rätt mycket av Marysoulgrejerna i butiken, mycket för att vara mig iaf. Det var en mamma som köpte ett par jeans till sin femtonåriga dotter. Hon hade hört på så många olika håll att de va dom bästa jeansen man kunde ha, så hon va tvungen att köpa ett par. Det var kul att höra. Synd att inte fler hörde haha.

Nu börjar ögonlocken bli tunga, och herr Sune sover ju faktiskt, så det kan passa rätt bra att jag gör detsamma. Jag mår dock illa av all mat man ätit idag, så vi får se om det går att somna.

GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, vi kollade bara på första avsnittet av björn dvdn, så vi har mycket kvar ;)

Det är bara dvdn som är knäpp för man kan inte byta avsnitt :)

2008-12-25 @ 13:19:59
URL: http://sistahsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Liselotte har väl oxå gjort nåt...?!

Inte BARA DIN mamma!

2008-12-25 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0