KUUUUUUL!!!

Igår efter jobbet blev ja bjuden på ett glas vin av Kickan å mamma, och då kom ja på den brillianta idén att jag, tina, bea, josse å marcus skulle gå ut på kvällen. Bea kunde inte, å Marcus skulle ta de lugnt för han va i Romme i dag å behövde va fräsh till det. Ja å Tina mötte upp Marcus en sväng på KB och gick sen till Josse för att dricka lite moranissar å cider. Sen blev det BJ. Inte så mkt kul folk ute, men vi hade asroligt ändå. Va sjukt mkt folk som hoppade på mig å frågade om de va ja som stog för Marysoul, å berömde grejerna å tyckte att de gick så bra. Till slut blev ja lite lack, för alla tjatar om att det är så bra, men dom handlar inte. Och de sa ja till nån oxå haha. Men det verkar som att de börjar sprida sig ordentligt nu för de e många som snackar om Marysoul för tillfället, det är ju kul. Ännu roligare hade vart om det gick bättre så ja kunde fortsätta... Men vi får se hur de blir med allt. Sålde fyra par jeans idag när ja jobbade. Bra!
Ja sov hos Josse för ja pallade inte gå hem, sen har vi hängt hela dan, först i butiken sen på stan. Superlite folk på stan idag. Kanske beror på det iskalla vädret.

Nu är ja iaf hemma å väntar på att Sunnyboy ska vakna så ja får mysa med honom. De blir en lugn hemmakväll, orkar mig inte ut i kylan å hem till päronen ikväll, så ja skippar middagsbjudningen. Man skulle ha ett körkort!

Nu ska ja packa i ordning den rekordstora ordern som har trillat in under dagen på webbshoppen! :)

Kommentarer
Postat av: paula

jag köpte tå linnen av dig i somras

UNDERBARA

jeansen

tyvärr så funkar de inte på mig

snacka om att det är trist!

De ligger i garderoben och retar mig

vette fan vad som e fel

grenen e för kort liksom

mysko

men linnena

LOVE THEM!!!

2008-12-29 @ 22:50:20
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Heej :) Besök gärna min blogg! Har varit lite inaktiv ett tag men börjar nu igen med att storblogga! Hoppas du gillar den :P

2008-12-29 @ 22:57:00
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: paula

ja jag får göra det,komma ner och testa lite

Tradera,ja du,jag får inte mitt jävla konto å funka där,har mailat ett x antal ggr,bett om nya lösenord å sånt,men nope,de kommer inga svar tbx...



men det är nog där "felet" ligger,är för kurvig runt höften och bumpen liksom hahaha

2008-12-30 @ 20:01:19
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: Emelie

Taaack gumman! Nyårs stilen var det ;)

2009-01-01 @ 17:50:29
URL: http://metrobloggen.se/ungamamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0