Mr. Maria

Undrar om Maria är ett vanligt killnamn i China. För jag har mailat med några olika exportföretag där, och alla skriver "Dear Mr. Maria Berger".

Tina har vart här, vi har ätit pizza å slappat i soffan. Mycket trevligt! Kidsen har underhållit varandra väldigt bra. Dom är otroligt söta ihop! Hade tänkt ta lite bilder men har fortfarande inte orkat ladda kameran. Måste nog köpa en liten digitalkamera oxå, så man har en liten smidig oxå, systemkameran e ju killing, men den e inte alltid smidig att ta med.
Sune har precis slocknat, helt utslagen av all lek. Skönt! Hoppas han sover mer än en halvtimme. Han får gärna sova för natten. Jag håller tummarna.

Imårrn ska jag jobba på Frid&Fröjd från 12-16. Hoppas att de kommer lite folk å handlar även mina grejer. Det vore trevligt!

Nu ska ja ta mig ett glas cola å klicka runt lite på nätet tills jag tröttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0