Osovaren Sune

Idag har Sune vart igång typ hela dan. Kanske sovit en kvart MAX på hela dagen. Somnade vid nio i typ 10 minuter, sen va han vaken till typ ny. Han e galen. Förstår inte hur han orkar. Bea å Elton har vart här, vi åt god mat, kollade idol å hängde i soffan. Tänkte titta på filmen Step Brothers med Will Ferrel, men tiden gick för fort å Beas parkering gick ut. Funderar på om ja ska orka sätta igång den nu... Kanske..

Har vart på stan idag och snackat med Kickan på FRID & FRÖJD. Vi ska ha en stor julrea tillsammans i hennes butik. Det kommer bli kul. 12 december startar den. Upp till 70% rabatt. Frid & Fröjd säljer inredning, fina kläder för lite mognare kvinnor, även superfina tomtar, smycken och söta stickade barntofflor å mössor. Det blandat med Marysoul blir kul! Förhoppningsvis kommer det komma mycket olika människor i alla åldrar. Så se till att pallra dig dit om du har möjlighet!! SVARTBÄCKSGATAN 16 ÄR DET SOM GÄLLER. FRID & FRÖJD. Ligger i samma ingång som till Klädkammaren. Mitt emot PUB19. VI SES DÄR HOPPAS JAG!

Nu ska ja göra ett försök med filmen, men då kommer väl piggmörten vakna så fort ja lägger mig i soffan å slappnar av haha. Så vi får se om jag ens hinner sätta igång den. Jämt när ja tänker tanken att typ gå å lägga mig, se på tv, gå på toa, laga mat. Ja då ska han vakna direkt, oavsett om han sovit länge eller just somnat. Han e knäpp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0