Shitpomfritt!!

Mamma, du frågade vad jag skulle änska mig i julklapp om jag fick önska mig EN enda sak. Den här tvn önskar jag mig:

GOD DAMN IT, vad snygg! Vissdå Jossan :)
Finns tydligen inte i Sverige än, bara Japan. Modellen heter Victor och jag älskar den.

Annars idag så har ja å Sune vart på stan, vart på Frid&Fröjd å planerat inför morgondagen då alla mina grejer ska flyttas dit och vi ska ordna en massa. Det ska bli kul. Sen blir det till att jobba på fredag och lördag, vilket oxå ska bli kul. Jag och Tina ska ut på fredag kväll oxå. Det känns bra att det händer lite, jag känner att ja behöver bli lite uppiggad, känns inge kul med alla problem för tillfället blandat med sunkigt grått väder. Man får ju knappast mer energi.

Jag ångrade mig såklart om vagnen, hittade en annan som verkar bättre från samma återförsäljare. Så ja mailade å frågade om ja fick byta. Den ja hittade nu va lite billigare. Ja sa att ja inte behövde ha pengar tillbaka utan dom kunde skicka med lite leksaker för mellanskillnaden. Var bara 45 dollar. Så vi får se hur de blir.

Nu har Sune tydligen sovi klart. Han somnar aldrig för kvällen när han somnar vid nio, ska alltid upp en sväng till.

Kommentarer
Postat av: fammo

Hej Maria!



Fajmoj vill se ngra nya Sunebilder om det finns. Kram

2008-12-10 @ 23:02:43
Postat av: Jossan

Haha! Den där tvn har jag redan sett för länge sen:p du e lite efter ;D

2008-12-13 @ 21:13:20
URL: http://sistahsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0