Skit oxå.

Imorse kom en otrevlig nyhet. En butik som är skyldig mig massa pengar har gått i konkurs. Så där rök betalningen för dom förlorade kläderna.

Bea har vart här idag, vi kollade på film. Dumpad. Den va skitrolig. Sen åkte hon hem å ja fortsatte slappa hemma, känner mig rätt slö å energilös idag. Antagligen pga företagsproblemen, och allt som hör därtill. Det blandat med skitväder blir man ju inte skitglad av.

Sune har somnat på Fredriks mage i soffan. Söt som en sockerkaka. Nu ska ja slappa lite till. Imårrn blir det andra bullar. Ska ner på stan å diskutera utförsäljningskampanj. Sen hoppas jag att det blir utgång på kvällen. Bea, Josse och förhoppningsvis Tina. Alla är lite halvpå, men jag hoppas det blir nåt. Vore kul att komma ut bland folk. Freddie jobbar så Sune ska va hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0