Tepojken.

I förmiddags var Sune helt hysterisk, så sjukt trött, orkade knappt hålla upp huvet, men istället för att sova skulle han skrika. Till slut somnade han i min famn efter många försök att få honom att somna i sängen. Han sov typ en kvart och vaknade pigg å glad. Vi åkte till Rusta med mamma å Jossan för att reklamera en bakmaskin och en dammsugare. Har aldrig vart nåt problem där förut att reklamera utan kvitto men det var det nu såklart. Första jag frågade visste inte, den andra va en bitch som va skitotrevlig å sa nej, den tredje hade ingen aning och den fjärde sa att det gick bra. Men när vi var på väg att hämta nya grejerna så ringde bitchen upp till den snälla tjejens telefon och sa att hon inte fick. Skit. jag blev asförbannad å vi gick istället till Babyland för att reklamera vagnen som är trasig i nivågrejen till ryggstödet. När den är i fullt uppfällt sittläge fastnar den ibland så man får använda våld för att få ner. Den första vi frågade var dum i huvet, hade inte tid med en reklamation på helgen så vi skulle komma tillbaka en annan dag så dom på verkstaden fick titta på det, även att det är ett fel som är jättevanligt. Tre av fyra vagnar när ja skulle köpa den hade felet, två från början och en var en reklamation som kom in medans ja höll på att köpa. Ja frågade specifikt då om ja kunde reklamera om det felet kom på min vagn oxå, och det gick självklart bra. Vi gick till kassan å frågade tjejen där, hon va trevlig men kunde inget göra. Sen kom en jävla snärta å la sig i och var skitotrevlig och jag hade lust att skrika att hon var dum i huvet. Överlägsen och otrevlig. Och självklart skulle vagnen inte krångla när hon testade så hon tyckte typ inte att de va fel. Men den första otrevliga tjejen fick känna på när det blev fel iaf.
Vi åkte därifrån med samma gamla vagn. Gick in på Ikea en sväng för att lugna ner oss med lite shopping. Det blev ett ljusrosa databord till mig, och ett lakan till Sune. Jossan fick ett rosa bord och mamma några tidsskriftsamlare. Sune fick nästan en stor gosedjurselefant men jag snålade ur i sista sekunden.
Sen gick vi in och handlade på Coop en sväng. Det var två saker jag skulle handla, diskmedel och välling. Jag glömde vällingen, det blev renskav istället som resulterade i en god middag. Men när ja nu kom på att Sune inte hade älling till läggningen blev ja lite orolig för hur fan natten kommer gå, då det är  totalt omöjligt att inte ge honom välling på natten. han kan somna utan på kvällen ibland efter mycket krångel, men när han vaknar på natten och vill ha välling finns det inget annat som hjälper. Han fick en flaska rött te med mjölk nu och han slocknade direkt när den var uppdrucken. Så det får bli te inatt oxå, det går nog lika bra.

Såg en asbra film nyss. Kicking and screaming med Will Ferrell. ASROLIG!!!!

Imårrn hämtar Bea mig kvart över nio så ska vi ut till Fyris Park, det ska bli kul! Måste skriva lista nu bara, å plocka i ordning så ja inte glömmer nåt. Håll tummarna för att ja säljer allt :)

Kommentarer
Postat av: ¨marina

hej. <Skulle åka till loppisen med jag sitter här hemma och har en jättesjuk Whilliam i stället. Skit å piss hade sett fram emot en loppisträff. Du lär säkert träffa på svärmor och svägerska som kommer och kollar. Kram på dig och lycka till i dag /ina

2008-12-07 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0