Uselt.

Nu har jag precis städat badrummet och vardagsrummet. helt slut. Kom hem från loppisen för 45 minuter sen å passade på att städa direkt för Sune är med sin mormor och morfar. Jag ska snart gå å möta dom för att sen ta oss till KB och käka. Gott!!

Loppisen gick inge vidare. Dom ggr jag vart där har det var femdubbelt med folk, minst. Nu var det inte många alls. Fick liksom sitta å vänta på att folk skulle gå förbi. Verkade inte va många bord alls som sålde. Fast det gick bra för Bea. Hon sålde barnkläder och det var dom helt tokiga i! Mina cdskivor, spel och julartiklar gick skitdåligt haha. Sålde 4 förpackningar julsaker. Har alltså endast 532 stycken kvar. Sålde kanske tio spel och skivor sammanlagt. Varav en gubbe köpte åtta stycken för 80 spänn. Dålig deal för min del men ja pallade inte tjaffsa, han hade bestämt sig för det priset.
Sen sålde ja en elektronisk aktivitetsgrej, typ babygym, som ja köpte till sune som han aldrig rört. ja köpte begagnad. så var det en tjej som köpte den för 50kr, sen kom hennes pappa och lämnade tillbaka den för dom inte hade plats. då blev jag sur. Så kan man väl inte göra. Men ja fick den såld till slut. Hoppas på bättre lycka nästa helg, vi ska sitta då med!

Nu ska ja göra mig i ordning, och vänta på min tatuerare som ska komma och kolla på ett bord vi har i källaren som han kanske vill ha. Det vore skönt, så får vi lite plats där.

Sen ska ja gå till mamma å pappas kompisar å möta upp dom där, herrn i familjen fyller år. Då borde jag ha en present med mig. Funderar på att ta en flaska svart absint och lite julgrejer. Kollade i spritskåpet och det är den enda flaskan som är oöppnad haha. Men man kanske inte ger bort sånt i present? Jag får se!

VISST JA!!! Bara för att Sune inte är med mig idag så tog han tre stycken steg helt själv!!!!!! Duktiga lilla pojken! Då kanske hans skor som ja köpte för 15kr på loppisen behövs nu i vinter. Typ vinterkängor. Sen fick han en leksak, en rottingfåtölj och så hittade jag en blöjhink för 40kr. Dom är svindyra nya. Så det var perfekt, nu slipper det lukta bajs överallt!

Kommentarer
Postat av: paula

va e d för julsaker du har??

kanske ngt man kan köpa av dig??

2008-12-08 @ 15:26:18
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0