Varför??

Varför är de så jävla omöjligt att sova? Inte konstigt att Sune sover som en kratta, han har väl antagligen ärvt mina sömngener. Nu sover han iförsig bra, har sovit sen tio. Det är alltid då det är som svårast för mig att sova, när han väl sover bra.
Har gjort ett tappert försök å legat vridit mig i sängen i typ en timme, utan resultat.
Så nu sitter ja här vid datorn igen och är allmänt uttråkad. Värdelöst.
Kl halv nio ska ja gå upp för att hinna fixa i ordning oss tills dess att Bea hämtar upp oss kvar i tio. Tina kanske skulle följa med oxå, håller tummarna för att de blir så. Kan bli en mycket trevlig dag i folkvimlet på Gränby. Jag tycker iförsig inte att Gränby är särskilt kul över huvud taget, men det är en bra tidsfördrift, och när man är med folk man tycker om, så spelar det ju egentligen ingen roll vart man är. Sen har ju Barista öppnat där, så jag kan få mig en god varm chai, och det gör ju inte saken värre direkt. Barnbidraget kommer ju imårrn oxå, så det kan hända att de blir en å annan julklapp till Sunny. Ja ska dock försöka låta bli att handla nåt mer, han behöver inget mer. Men ja e värdelös på att inte handla.

Hade beställt ett par pallar från Tradera, rubriken var Barnpallar, helt NYA. Då tar jag för givet att det är pallar som barn kan sitta på. Men nu när dom idag kom på posten och båda två fick plats i en skokartong blev jag lite misstänksam. Kollade annonsen igen och det står smått att dom är 18cm höga och 19 cm breda. Och dom ser tillåme betydligt mindre ut. Det är små dockpallar. Varför skriver man då barnpallar? Visst, ja borde ha läst ordentligt, men det är inte min starka sida, så ja struntade såklart i det. Så nu har ja två minipallar som ja inte vet vart ja ska göra av. Ska boka bord till loppisen imårrn, hoppas de finns nåt ledigt kvar, då får ja väl sälja dom där för en tia eller nåt.. Trist, hade verkligen vart perfekt i hans djunglrum om dom vart i barnstorlek.



Ska man kanske göra ett nytt försök att sova? Känns rätt menlöst iförsig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0