Äntligen trådlöst! :)

Jag har lyckats komma åt ett trådlöst nätverk nu, så jag kan stimulera huvet lite med hjälp av datorn. :P Vilket enligt vissa anses vara ett stressmoment skulle jag tro, men jag blir mer stressad av att inte kunna kolla mailen. Dock hade jag självklart inte fått några viktiga mail nu när jag väl kom åt den. Men jag fick stilla min oro iaf. :)

Jag blir kvar till åtminstonde måndag, då kommer det troligsvis göras ultraljud och flödeskontroll. Sen får vi se! Tydligen kan det vara så att om man måste sänka insulinet rejält kan det ha med att moderkakan inte är så bra som den ska vara, och nu är jag nere på 75% av min dos, och ska ev sänka ännu mer beroende på hur sockret artar sig. Men kurvan på hjärtljuden som gjordes imorse var tydligen enligt skolboken sa barnmorskan. En ny görs varje morgon, och jag ska lämna urinprov och väga mig varje mogrgon oxå. Jag har gått upp två kilo på två dagar, vilket betyder en jävla massa vätska, och folk kollade konstigt på mig imorse när jag hämtade frukost och såg ut som en fotboll i ansiktet. :P

Det är snäll personal, och allt känns bra. Blodtrycket har blivit bättre idag, och det känns, för jag är mkt piggare. Det beror säkert på det, plus att man kan slappna av på ett helt annat sätt än hemma.

Bengt är i Västerås nu hos sin nya vakt. Jag har haft sjuk ångest för det hela dan, men det är ju ändå det bästa för tillfället. Bara han inte rymmer och blir påkörd. Då skulle jag följa efter honom till himlen.

Nu ska jag nog försöka sova lite, eftersom jag sov max fyra timmar inatt, och dom fyra var knappast fyllda med djup och skön sömn, utan rätt ytlig, hård och obekväm.

Jag uppdaterar eftersom det händer grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0