Bebis på Alla hjärtans dag?

Idag har det vart fullt upp med läkare av olika varianter. Både den otrevliga, som idag va trevligare. Sen sjukgymnast, kurator och sen överläkare Solveig. Och det var faktiskt bra att träffa dom alla!
Solveig var dock bäst, för hon sa att jag skulle stå ut en vecka till, och den blir det nog bebis! Plus minus nägra dagar, antagligen plus. Så jag håller tummarna för Alla hjärtans dag. :)

Jag trodde Fredrik skulle få en chock när jag berättade det, men han sa typ "jaha, dåså". Så jag tror inte riktigt informationen gick ända in. Haha. Han kommer nog få en liten chock när han kom på vad han jahade åt :)

Det känns hur som helst bra att veta att det inte är så långt kvar. Är inte nervös alls, vilket nog beror på att jag fortfarande inte riktigt fattat att det faktiskt lever nåt i magen. Inbillar mig fortfarande att det är gaser när den rör sig. :P Men, det lär väl uppenbara sig när den väl ploppar ut. Har inte pratat om några detaljer ang hur det kommer gå till, men jag antar att jag blir igångsatt, inget snitt alltså, eftersom den ligger som den ska.

Har vart å fikat nere i cafét med Cajsa och Josse. :) Det var mysigt, skönt med sällskap!! Cajsa hade med sig en underbar gåva. :) En godispåse!!!! Sen skulle Cajsa iväg och träna, så då följde Josse med till apoteket så jag kunde köpa stödstrumpor i tre storlekar större än sist. haha. Jävla fetto!

Nyss ringde Amira, hon som ska fixa modevisningen på katedral, så på fredag kl fem ska kläderna levereras i aulan på Katerdral, dom har genrep då. Så det blir nog mamma som får fixa den biten, och om jag får permis följer jag med och kollar läget! Drygt bara att vi inte har nån bil då så jag måste gå. haha. det är flåsigt bara att gå ner till cafét. :P

Webbshoppen är på gång, och det känns fett! Bebisen kommer ju hinna komma före kläderna, vilket känns skönt. Och då blir det gott om tid att fixa inför visningen ockå! Då kanske det till och med blir passande att ta dopet i samma veva som visningen, så kan dom långväga släktingarna komma på båda! :)
Hoppas att det löser sig med Adam Tensta till visningen också!!!!!!!

Nu ska jag ringa Freddieboy och se om han smält chocken och fattat vad jag sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0