Bengt är tillbaka!!!!

Idag har det vart fullt upp känns det som, fast ändå inte.
Trodde att Bengt skulle komma tidig förmiddag, men dom sa nog fel. Men det var bara bra, för vi pallrade oss upp och städade i tid. Vilket var skönt. Sen kom mamma och vi planerade inför dagens  fika. Fredrik ville ha smörgåstårta, så det fick det bli. Vi gick till Nelins och handlade, bara den korta trippen gjorde mig helt slut i kroppen. Väl hemma igen satte mamma igång med brödbak, för det ska bli bröd till fikat oså, sen kom Bengt, och han hade haft det jättebra, och biffat på sig lite! :) När dom åkt igen blev det smörgåstårtebak. Fast den ska garneras idag innan så den inte blir ofräsch! Så mamma får komma och fixa det med :P För jag varken kan eller orkar.
Det kommer några stycken på fika, det blir mysigt.:) Så stackars Fredrik får en ordentligt födelsedag ist för en tråkig nästintill presentlös födelsedag på sjukhuset. :P Efter att tårtorna va klara gick vi iaf hem till mamma och fick väldigt god middag. Det var alldeles för jobbigt att gå, och det är därför ja satt vid datorn halva natten, för jag hade träningsverk i mina stackars feta ben. Och sen va ja låg i blodsockret oxå o för sig... Men jag vaknade inte av det, utan av att jag hade så sjukt ont i höften och benen.. Men snart är det över! Ska bi så sjukt skönt att kunna röra sig igen. Den som kom på att det var underbar att va gravid, kan inte vart gravid.


Jag började kolla igenom böcker ja fått av mammma, lite ang förlossning och sånt. Men det ska jag inte göra igen. För jag skrämmer bara upp mig själv. Jag har kännt mig helt lugn, men nu börjar nerverna komma. haha. Så jag ska hålla mig ifrån allt sånt där, det får bli som det blir. Jag mår bara illa och blir orolig och jag ska hålla på och läsa mig till hur det blir, för det är ändå inte så det kommer bli. Inatt vet jag inte vad det var jag kände i magen, om det bara var gasig magknip, eller nån slags sammandragning, det blev iaf stenhårt och gjorde jävligt ont, kunde inte röra mig för några sekunder. Men sen gick det över.

Bengt väckte mig i morse och var helt galen. Han ville snabbt ut, och när vi kom ut förstog jag varför. Han slog världsrekord i långpiss. Stog säkert två minuter på samma ställe, det tog aldrig slut. Sen gick han och kissade överallt som vanligt, fast inte bara stänk, utan jättemkt varje gång. Så jag blev lite orolig. Får se om han gör samma nästa promenad. Har Bengan fått diabetes kanske? Det jag vaknade av i morse var att han slog i vattenskålen för den va tom. Så han har druckit supermkt och kissade som fan. Fast han åt iförsig väldigt mkt i gårkväll, både kladdburkhundmat och massa rester hemma hos mamma. Så det är nog bara tillfälligt.

På torsdag/fredag blir han iaf storebror. :) Jag vill att det ska stå i födelseannonsen "Äntligen har Bengt blivit storebror" :) Fredrik höll inte med..

Nu är det dags att slita upp Fredrik så han får hjälpa till att vika tvätt.


Kommentarer
Postat av: Elli

Hej.Jag är lat och antagligen dum,men var kan man köpa dina toksjysta kläder?

2008-02-12 @ 20:28:30
Postat av: Mary

Elli: Det kommer en leverans med kläder om en vecka drygt! Så håll ögonen öppna på www.marysoul.com, det kommer snart upp en webbshop där!

2008-02-13 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0