Händer inte så mkt...

Imorse var det ingen äggvita i urinen, och blodtrycket va mkt bättre! Skönt!
Sov inge vidare i natt heller, men det är ok. Gör ju inget annat än att vila hela dagarna ändå.

Lunchen bestog av den äckligaste pizzan i universum tror jag. Till å med värre än den vi köpte hem till mamma häromdagen som jag fick en anteckningslapp och hårstrån i!

Mamma pappa och Jossan kom och hälsade på idag! Fredrik oxå, men han är här nästan hela tiden. :) Det är skönt att inte vara hemma faktiskt, för det blir mkt roligare att träffa Freddie, och att man hinner sakna varandra :) Det känns skönt!
Vi gick iaf och fikade vid apoteket, det luktade kiss och var massa äckliga sjuka människor med dropp. Blä.
Sen kom det ett kamerateam och filmade till Sjukhusserien. Vi klarade oss dock undan.

Fredrik skjussade hem mamma och co sen, och åkte till ÖB med Eva en sväng. Nu är han där å äter mat och kommer tillbaka hit sen. :)

Det har flyttat in ett par med en bebis i rummet breve, och den har skrikit konstant sen igårkväll. Grr. Och ja, snart kommer de bli så för mig med. Men då har man ju inte bara skriket, utan dom bra stunderna oxå. Det är skillnad. Man får ogilla andra barns skrikande tycker jag :)

Jag vågade mig ut i tvrummet imorse till frukosten och började prata me två tjejer där, en 22åring och en 18åring som är inne för olika anledningar. Båda hade hund, och båda väntade sitt andra barn. Men det fick tiden att gå lite fortare iaf. Tror vi ska äta middag tillsammans. Haha :P
Självklart blev dom totalt charmade av Bengt när jag visade bild. Vem blir inte det?

Imorse vågade jag mig på duschen ute i korridoren. Skitäcklig. Och jag vågade inte tvätta håret eftersom ja inte har nån mössa eller plattång och därför skulle se ut som en 80talare med krullig hockeyfrilla. Så det får fortsätta vara smutsigt. Det är coolt har jag hört.

Nu är det dags för en apelsin framför tvn tror jag bestämt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0