One day to go.

Igår var jag först å fikade med Malin från föräldragruppen, de va trevligt!
Sen kom mamma och Jossan, vi skulle spela Bingolotto för en gångs skull. Självklart fanns inte TV4+ här, fast ja typ va bombsäker på att det gjorde det. Så vi fick äta godis och inte spela ist. :P Sen kollade vi lotterna på internet och självklart vann vi inget. Så det var rätt tråkiga lotter! Men det va mysigt med besök iaf. :) Men ett par millar hade ju inte suttit helt fel de heller!

Den här dagen känns seg. Nu är det bara ganska precis ett dygn kvar tills det är dags. Jag har ju inte fått nån tid som dom kommer köra igång, men oftast blir det mellan 9-12 som dom skickar ner.
Jag är än så länge inge nervös, för det känns fortfarande overkligt, och sååå långt bort. Tror aldrig det kommer att bli imorgon.
Inatt har jag sovit skitdåligt, händerna är svullna som falukorvar och det gör mest ont överallt. Men snart är det över.
Snackade med Adam Tenstas manager igår, och det lät som att det kan bli nåt med visningen. Så jag hoppas på det!
Målet är att webbshoppen ska öppna senast 1 mars. Det känns inte som en omöjlighet.

Tror jag ska gå en sväng till Apoteket och köpa lite nödvändigheter, typ bh-inlägg å sånt kul :P

Nu ska jag göra ctg-kurva. Får se om jag skriver av mig lite ikväll när jag inte kan sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0