Sveriges nya toppmodell Sune!

Igår fyllde Sune en vecka, det firade vi med en dag på stan i fint väder. :) Jättemysigt. Åt lunch på Stadshotellet där Marcus börjat jobba. Supergott, fast min aptit är rätt kass för tillfället, så det vart rätt mkt över. :P

Idag har mamma vart här och skruvat hyllor inför klädleveransen, som sagt är försenad, men den ska tydligen komma den här veckan. Men jag tvivlar. Men hoppas. Eftersom målet är att öppna shoppen den 1 mars.

Modevisningen kommer bli grym. Börjar dock bli lite stressad. Ska få ihop modeller, catwalk, detaljer av alla olika slag osv. Adam Tensta ska ju köra några låtar, de blir fett. Sen ska Victor a.k.a DJ Akilles, snurra plattor under kvällen.

Imårrn ska Freddie kolla bil med farmor Eva, och då tänkte jag och Sune fika med Bea, och sen kommer Fredrik ner på stan och så ska jag kolla synen, för ja hittade assnygga bågar på Direktoptik, och det är ta 3 betala för 1. Så de blir grymt.

Min rygg och nacke börjat ta stryk av att kolla ner på Sune i knät hela tiden. :) Han är ju så otroligt söt så man inte vill slita blicken. Och då kollar man ju neråt hela tiden, och får därför väldans ont i nacken. Nu ligger Sune i soffan och kollar tv med pappi. Som för övrigt är fantastiskt snäll och hjälpsam hela tiden. Jag skyller på mina hormoner, för jag har vart väldigt tjurig mot honom, men idag har jag kännt mig bättre och snällare iaf. :)

Här kommer lite bilder på guldklimpen. Och jag är så sjukt glad över att jag köpte min systemkamera, för jäklar vad fina bilder det blir! Hade inte kommit i närheten med bildkvalitet med gamla kassa kameran. Så det känns sjukt värt.

Pratad för övrigt med Rut, pappas farmor på telefon. Hon var helt otroligt jätteglad att Sune ska heta Sune, min farfar heter ju det. Så hon vart lycklig.
Sune har namnsdag på den dagen min lillebror Rasmus föddes och inte överlevde, och Sune är jättelik Rasmus. Så det känns lite som menat. :) Sune betyder son, och det känns ju rätt logiskt oxå. Och sen är de ju ett väldigt gulligt namn.

Hur som helst, här kommer bilderna. Se och njut! :)

image48

Lilla räkan sitter i sin snygga babysitter.

image49

Sune med farmor!

image50

Sune med mammas farmor.

image51

Sötnosen ler!

image52

Haha, Sune får till en grym min! :)

image53

Sune myser med mormor på sjukhuset.

image54

Ligger i mormors knä och gör konstiga miner! :)

image55

Ligger och sussar hos pappi under fikat.

image56

Äter pappas näsa i brist på bättre föda. :)

image57

Sprillans nya Sune!!!!

image58

Sötast i världen!!

image59

Sune i Sunes knä! :)

image60

Sune gosar på sjukhuset med söta tofflorna!



Vill passa på att tacka alla som gett Sune så fantastiskt fina presenter!!! Han kastar en puss till er!! :)

Kommentarer
Postat av: :D

jag brukar inte tycka spädbarn är så söta men sjukt vilken söt unge! vad har han för hårfärg?

2008-02-26 @ 20:59:01
Postat av: Mary

Svar till :D

Ja, han är fantastisk! :) Typ lite guldblont är håret!

2008-02-26 @ 21:07:08
Postat av: :D

guldblont, va fint! :) lycka till med allt!

2008-02-27 @ 08:26:52
Postat av: Clara & hela familjen

Men vilken liten fining! Tänk att han är eran! Jätte jätte jätte jätte jättegrattis!!! Vad skönt att allting gick så bra, jag ser i bloggen att det inte har varit helt enkelt hela tiden...
Och hur har vi kunnat missa din blogg, det är helt ofattbart. Hoppas du uppdaterar med bilder ofta nu! Vi kommer att ha stenkoll! Kram kram från oss!

2008-02-27 @ 15:32:10
Postat av: Sofie

Men herregud va fin han är!! Maria, jag och Malin som går juridikkursen (hon som gått mammakurs med dig) vill jättegärna komma o hälsa på er!! Säg till när vi får komma och störa :) Va kul med modevisningen, när och var? Uppdatera med bilder och vad som händer och sker!!
Puss och Kram

2008-02-27 @ 20:01:57
Postat av: Mary

Till sofie:

Ni får komma när ni vill, säg när de passar er så ser vi till att va redo :)

Katalin, 1 april!!

KRAM!!!

2008-02-27 @ 21:05:14
Postat av: Elisabeth

Han är ju bara så underbart söt denna lille Sune. Åter igen grattis till honom.
*kram*

2008-02-28 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0