UPDATE!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Så jag sammanfattar kort. Dom senaste dagarna har vart lite jobbiga, och jag mår inte så bra.
Men imårrn ska jag iaf in på bedömning ang igångsättning. Det är alltså inte alls säkert att det blir nån bebis den här veckan, utan vi får se hur allt går imårrn. Hur som helst blir jag nog kvar tills dom beslutar att sätta igång. Så om inte den här veckan kan vi ju hoppas på nästa iaf!

Annars har det inte hänt så mkt, vi hade födelsedagsfika för Freddie i söndags, de va trevligt ända tills mitt psyke beslöt sig för att ge upp. :P Fredrik fick iaf sin dos av smörgåstårta. Det blev typ en hel tårta kvar, säkert 12-15 normala portioner, och den var slut dagen efter. Haha. Men det behöver han, den lilla spinkisen. :)

Nu ska vi fixa nån mat, sen kolla tv. Och soooova. För nu vill jag att det ska bli imårrn så ja vet vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0