Äntligen

Igår fick jag mail från fabriken, ÄNTLIGEN!! Det tog sin lilla tid, typ 3 veckor. Men jag ringde dom igår och bad Ben Stillerkopian att be Fransesca att svara på mina mail, så då gjorde hon det =)

Jag har haft ångest över ett linne som jag gjorde ändringar på, visste inte om det skulle bli bra, men dom skickar ett prov nästa vecka som jag får godkänna som tur är. Så det känns lugnande! Sen skrev hon att kläderna kommer tredje veckan i februari. Lite senare än jag hoppats på, men bättre sent än aldrig!


Va på sjukhuset och punkterade knölen på min hand, äckligt med bra! :P Jag svimmade å spydde, det gjorde inte ont alls, men så fort någon annan fipplar med nålar i mig så blir jag känslig, bättre å fippla själv. :P Dom tömde ut de mesta, men ville inte fortsätta efter ja spydde, även att jag tyckte det, men det är bra. För när bebisen kommit kan jag se till att dom fixar resten, och då måste ju ja va sjukskriven, å då kan Fredrik ta ut pappadagar, så kan vi va hemma mera tillsammans. :)


Mamma, pappa å Jossan sitter väl på Paulinas i nerja och har det alldeles för bra nu kan jag tänka mig! har vart hos dom å tittat till katterna några gånger, och i förrgår va Chilla spårlöst försvunnen, men idag var hon tillbaka igen! :)


Jag börjar få panik över att ja ska lämna in skisserna på nästa kollektion i början på februari, eller jag kan iförsig vänta till kläderna kommit, för dom har säkert inte tid att börja innan ändå, men jag har inte så mkt grejer klara. Dock är dom klara grejerna jävligt bra, men det måste bli en hel del grejer till. Skulle behöva lite inspiration från någonstans. Vet dock inte vartirån den skulle komma :P


Sen måste ja börja planera inför visningen på Katalin, och få tag i lite kändisar som kan ställa upp,men det verkar väldigt svårt...




Oj! Det är ju redan torsdag, då är ju Fredrik ledig imårrn!! :D Fan vad skönt att han jobbar kortvecka. Om han nu inte måste hoppa in och jobba imårrn, vilket han kanske var tvungen till :( det är ju bra med extrapengar, men det är ju rätt bra med ledig tid också!! Och vi skulle verkligen behöva städa som fan hemma innan guitar herofesten vi ska ha på lördag, och min gamla feta tantkropp orkar inte allt själv, så det skulle sitta fint med lite Freddiehjälp...

Så vi får se hur det slutar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0