Bankdag!

Imorse var jag på banken och skrev på sista papprena inför lånet, det gick bra!

Nu har jag suttit och tokletat efter något ställe att köpa webbshop från, men det är ju sjukt jävla svårt! Har hittat ett ställe som hetr Bizstore. Den verkar bäst, men jag ska leta vidare några dagar till först!

Fick sms av Tina när jag var på väg till banken. Dom hade fått sin bebis i natt! Exakt en månad för tidigt! Men dom mådde bra, det hade gått asfort. 1 timme 45 min. :) Tänkt om man skulle få det så enkelt. :) Imårrn när vi vart på mödravården ska vi hälsa på dom! Får se om det blir en Oliver, som dom hade bestämt sig för innan! Kom på då att både hennes å Angelicas bebis heter Oliver, och båda var fyra veckor för tidiga. :P

Annars händer inte så mkt, ja har asont i höfterna idag och känner mig rätt seg. väntar på kameran som aldrig verkar vilja komma. Men den ska komma innan kl fyra, så vi får väl se! Med min tur så kommer den antagligen inte! Imorse halv åtta ringde en gubbe från posten och sa att han skulle komma med kameran, men eftersom det ska betalas postförskott ville han veta om ja hade kontanter eller om han skulle lämna till postcentralen vid alliansen och jag hämtade själv. Då frågade jag om han inte kunde lämna här på lokala utlämningsstället, och då märkte han att han tagit fel paket, och det inte var hans område. Så nån jäkla Annsofie skulle ringa senare när hon var på väg, men hon hade inte börjat jobba än.. Så ringde ja till posten nyss å kollade hur de gick, då va paketet utskickat halv tio, så det ligger och guppar i nån bil och virrar runt nånstans som inte är här. Grr. Jag borde tackat ja till allianshallen och dragit dit å hämtat ist! Allt ska alltid krångla.

På fredag fyller Fredrik år, så ja ska kolla med honom om vi ska ha födelsedagsfika på torsdag eller måndag eftersom han jobbar i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0