Bra start! :)

När jag väl somnade i natt så sov jag faktiskt väldigt bra, i typ tre timmar, innan jag fick gå upp å käka för jag var låg. Sen sov jag bra igen i ungefär tre timmar.
Sen tvingade jag mig att gå upp av nån anledning, och nu sitter jag här och funderar på att gå å vila igen innan jag ska ta mig an dagens sysslor. Som iförsig inte är många alls. Jag ska till Nelins och handla, städa lite och sen laga mat. För på eftermiddan kommer Manne, Helena och Signe och hälsar på! :)

Det blev iaf en väldigt bra start på dagen, Fredrik hade diskat undan allt i köket, och satt på tvättmaskinen. Det kändes sjukt skönt att komma upp till det istället för världens diskberg och tvätthög. Tack baby!


Och idag går jag in i vecka 34. Nu är det inte långt kvar. Ändå känns det som en hel jävla evighet! Tiden går skitsakta samtidigt som den flyger iväg. Bebisen ligger fortfarande med huvet uppe i hörnet, och verkar inte vilja flytta på sig minsta millimeter.
Har läst lite om vändningsförsök och föda i sätes. Men har inte blivit särskilt mkt klokare. Det är tydligen en liten liten större risk för att de kan gå dåligt vid sätesfödsel. Vändningen ska dock vara ofarlig tror dom.

Häromdagen var mina falukorvar till fingrar mkt bättre, och jag kunde till å med stänga händerna, men senaste dagarna har dom biffat på sig igen, tillsammans med resten av kroppen. Så nu kan jag knappt böja benen och greppa saker med händerna är jobbigt. Skriva sms är typ ett helt projekt, vilket är skiiiitjobbigt. Ni som känner mig kanske vet att jag brukar få iväg några sms per timme iaf. :P Men jag börjar dra ner på dom nu för det är inte lika kul å skriva när det är jobbigt.

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite med en kopp hallonbladste! För det får man börja dricka v34, det ska på nåt sätt förbereda kroppen inför förlossning. :P Så vi får väl se om det funkar.

Kommentarer
Postat av: Juice

är det kläder du säljer? vad är der för typ av kläder?

2008-01-28 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0