Hell yeah!

Igår skulle jag och Freddie göra nåt kul tillsammans, så det slutade med att vi åkte till Gävle utav alla ställen. Vägen dit var rätt otrevlig, ja fyllde en hundbajspåse (utan bajs) med spya och fick torka mig runt munnen med en gammal godispåse. Men sen vart de bra igen! Vi överraskade Josse på hennes jobb,, vilket jag tror vi lyckades rätt bra med! =) Sen åt vi lunch och kollade runt lite. Sen åkte Josse med oss tillbaka till Uppsala.
Det var helt enkelt en väldigt mysig dag, å de va skönt att göra nåt!

Imorse var vi på föräldragrupp, de va rätt långtråkigt. Ja blir nervös som en jävla skit bara av att behöva säga vad ja heter och vart jag bor, så ja typ fick blackout medans ja pratade. :P Men sen kändes de lite bättre när rodnaden lagt sig och vi fått prata lite med varandra. Jag ska komma ihåg att ja e skyldig tjejen mitt emot 20 kr förja hade inga kontanter till mitt å Fredriks kaffe å te.
Vi var yngst, och skulle ha först. En tjej var nog typ i våran ålder, dom andra drygt 30. Men det var inte så farligt som de först verkade. Det kändes ok.

Efter de åkte Fredrik hem å sov å ja åkte med mamma till Gränby Centrum och strosade runt lite. De va mysigt. Sen fick ja god mat hos mamma å pappa, som vanligt. Sen lyckades ja till å med få skjuss hem. :) Sweet. Fredrik jobbar som vanligt, tyvärr.

Men det absolut bästa med hela dagen, eller typ hela veckan är iaf att Daniel Lemma äntligen svarade på mitt mail. Han skrev att han skulle utomlands när visningen var och kunde därför inte vara med. Dock skulle han till Uppsala rätt snart på nåt litet gig, och spelade då gärna in en videohälsning eller liknande. SWEET! Det känns som att ja typ är 10 år och ska få träffa Backstreet Boys. :) Synd att man bara får gifta sig med en i Sverige, ja skulle ju vilja gifta mig med Fredrik så småningom. Men ja skulle ju vilja ha Daniel som en bonusman också. Han skulle kunna sitta på en stol i ett hörn hela dagarna och bara sjunga och spela. Tänk vad bra livet skulle vara då! Man skulle nog inte ha ett enda problem. Han kanske vill gofta sig med oss helt enkelt. Eller bara bli köpt. Jag får fråga.
Precis när ja svarat på det mailet och skrytit till Jossan på msn så fick ja mail från Adam Tensta. Han tyckte de lät bra och verkade alltså sugen på att vara med på visningen, och bad mig kontakta hans management, och gav mig mailadressen till dom. Så håll tummarna! Det vore fett!

Så nu är min kväll gjord iaf, ja kan sitta här och sväva på mina lyckomoln hela kvällen.


Häromdagen satte ja ut annons på blocket och undrade om nån kunde tänka sig ta hand om Bengt ett par dagar per vecka eftersom ja inte klarar av att ge honom all den motiov han behöver för tillfället. Jag känner mig som världens sämsta människa och skulle helst låta blir. Men för hans skull måste jag. Jag fick iaf massor av svar, och imårrn ska jag träffa första kandidaten. Hon hade haft en hund i tolv år, som hette Niklas, som dött för två år sen. Niklas kunde inte heller vara ensam och var bortskämd. Så hon kan säkert förstå sig på Bengan. :) Så vi får se hur det går! Efter promenaden imårrn med henne funderar jag på att dra till Fyrishov å hänga i varmvattenbassängen och låta mina överbelastade leder slappna av. Vi får se. Vet inte om ja vågar visa mig med min nya frisyr i blött tillstånd då jag ser ut att vara en sjukt fet gravid kvinna från 80talet med krullig hockeyfrilla och finnigt ansikte. Så vi får som sagt se hur det blir med den saken.

Nu ska jag titta på dokumentären, dom sista tio minutrarna av den iaf, om den där superfeta kvinnan, och se vad jag har att vänta.

Men summan av kardemumman, som ja brukar säga (?) är iaf att det blev typ en underbar kväll. Tack Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0