Nytt och fint! =)

Mamma och Jossan har vart här och hjälpt mig fixa i ordning. Har bytt mellan sovrum och kontor, så nu är sovrummet mindre, men mysigare! Det blev jättefint. Fick en snabb släng ångest när vi fick in sängen för ja trodde de skulle bli dåligt, men när det var klart blev det superfint! =) Imårrn tänkte ja lägga in bild, orkar inte resa mig nu :P
Kontoret blev också bättre, och nu känns det som man kanske kommer utnyttja balkongen mer i sommar. För när Fredrik jobbar natt och sover på dagarna är de ju inte så trevligt att ta med kompisar genom sovrummet och ut på balkongen :P
Jossan hjälpte mig att sy överdrag till korg-bebis-sängen. Det blev jättefint!! Så nu står den redan där och väntar. :) Jag tycker att bebisen borde komma snart, för det börjar bli tråkigt att vänta. Men nu när kl är 00.04 så är jag ju faktiskt i v33. 7 kvar bara! Tror det är typ 57 dagar eller nåt sånt! :P

Häromdagen sorterade jag alla bebiskläder i storleksordning så det är lättare att se vad vi har. Tror det är ganska lagom. Ska inte handla mer iaf. Jag måste försöka hålla fingrarna i styr. Svårt!

Jag läste på lite om havandeskapsförgiftning idag och märkte att jag har alla symptom som beskrevs, så jag ringde förlossningen för säkerhets skull, men det var ingen fara. Blodtrycket måste upp högre, och mer äggvita i urinen. Men dom tyckte att jag skulle ta det väldigt lugnt iaf och inte stressa upp mig, så kan det slippa bli nåt! Så ist för att vila började jag städa, för jag kan inte slappna av när det är stökigt, och sen möblerade vi ju om nu. Men det är iaf skönt att få fint hemma, lättare att slappna av då! Så imårrn kanske ja kan slappna av lite =) jag har iaf blivit pigg nu igen precis när ja tänkte sova, så det bir nog en till dålig natt skulle jag tro.

Nu tycker jag att Fredrik ska komma hem och titta hur fint det blev i rummet innan jag bäddar upp och lägger mig :)

Imårrn ska jag nog gå en sväng till banken och skriva under alla lånepapper och fixa med det! Jag har bestämt mig för att köpa en digital systemkamera på företaget =) Jag tror den kommer komma väl till användning, både för kläder, modevisningar och bebisbilder! Ska bara se till att undersöka saken ordentligt innan jag bestämmer mig, så det blir nåt bra!

Det låter väl för er som läser, väldigt negativt allt mellan mig och Fredrik. Det är inte meningen att bara klaga och klanka ner, men det har vart lite för mkt dåliga stunder nu, men jag tror vi är rätt stressade båda två, men hanterar det olika. Jag tar tag i saker, och Fredrik gömmer sig. Jag hoppas det kommer bli ljusare tider snart, och Fredrik fyller snart år och presenten jag tänker ge honom är välbehövd, och jag tror den blir ordentligt bra! Så, nu ska jag lägga mig i soffan och vila, och vänta på ljusare tider!

Jag hittade förövrigt en förjävla söt hundvalp på blocket som jag vill ha. Så om det är någon som känner sig som tomten, så är inte jag den dom är den. Jag tar gärna emot en valpgåva. :)image36

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp en Canon 400d, billig amatör digitalkamera som man sen kan byta objektiv på och ta mer professionella bilder mer.

2008-01-19 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0