Svullen!

Fan vad jag är vätskefylld!! Känner mig som en vattenballong, å armarna gör jätteont för tillfället. Har haft världens hjärtklappning senaste dagarna också. Vet inte varför. Benen är helt stenhårda och typ knöggliga av all vätska. :P

Mamma pappa å jossan e i spanien nu å har de bra. fan vad det hade suttit fint med en vecka där! Men ja får snällt vänta till i sommar.

Har vart duktig å vart i Stabby en del senaste dagarna, ska försöka gå varje dag nu, både för Bengt å min skull. Ja börjar få viktångest. Men inga bristningar än så länge iaf!
Det är många som frågat efter magbilder iaf, så nu slänger ja upp den första bilden på magen:P
image34


Jag hittade den snyggaste babysittern igår!! 450 spänn, och ingen fraktkostnad. Så den ska jag nog ta å beställa tror jag! =) Den va alldeles för snygg för att låta gå =)
image35

Annars har de inte hänt så mkt... Fabriken har inte svarat på mina mail, så om dom inte gör de imårrn får ja ta å ringa.
Emma ska hjälpa mig me hemsidan nån dag när vi inte är för trötta efter hundpromenad. :)
Imårrn ska ja med Bea till tanläkarmonstret å va stöd, å sen ska vi kolla in om de kommit nå fina vårnyheter på bebisklädavdelningarna.
Fredrik jobbar kortvecka, så ja hoppas vi kan göra nåt kul i veckan!!
Å på lördag e de guitar herofest.
Visst ja, på torsdag ska jag till hankirurgen å kolla upp min hand och förhoppningsvis få en tid direkt efter bebisen kommit.

Men nu verker mina armar så mkt, så ja ska låta dom vila.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool tatoo, och babysitter !
när ska du få barn?
jag ska få vilken dag som helst !
kram Emelie..
du kan gärna adda min msn om du vill.
[email protected]

2008-01-27 @ 23:25:08
URL: http://metrobloggen.se/ungamamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0