Torsdag. En dag mindre kvar till visningen.

Jag börjar bli nervös inför visningen, men det kommer nog gå bra. Men snart är tisdag här, och jag ska skaka hand med Adam Tensta. Fett. Fett är för övrigt nåt jag har alldeles för mkt av. Dom dyra hållainmagentrosorna jag köpte var värdelösa, och ja upptäckte att ett par 3för99krtrosor var bra mkt bättre. Surt. Men jag har hittills gått ner 17 kg iaf. 9 kvar till ursprunget. 9 jobbiga kg. Blä.


image148
Här är dom fantastiska presenterna Sune fick i påskägget från hans mormor & co.

image149
Här är en glad prickigkorv.

Han har för övrigt skrattat medvetet en gång i var till mig å Freddie. :) FANTASTISKT! Igår gjorde han det till Fredrik, och imorse till mig. Båda gångerna var när vi lekte med skallran han fick från spanien av mamma&co.

image150
Här en en till söt intelikaprickigkorv.

Nu ska jag plocka in grejerna i kylen från storhandlingen, lite sent, men vad gör man inte. Mail och blogg är viktigare. :) Fredrik har diskat och gjort fint på bänken så jag sen ska kunna baka piroger. Mums! (Inte piroger till dopet, dom står mamma för, bara hemma-piroger) Mamma fick en ny matberedare av oss idag eftersom den andra gick sönder av allt pirogbak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0