3 timmars sömn

Sune somnade hyffsat igår, vid elva. Men jag satt å leta jobbs om en dåre till klockan två, sen gick ja å la mig fast ja va klarvaken. Låg å vred å vända mig minst en timme innan ja slocknade. Runt halv sju imorse kom Sune på att han skulle börja klättra på mig, krypa runt i sängen och abslut inte sova. Fram till klockan åtta försökte jag få honom att somna om. Sen gav jag upp. Vi gick upp allihopa, han fick gröt å nu sover han å Fredrik igen. Jag är trött. Kommer va helt slut ikväll efter först lek på Nickis, vi ska dit snart, sen tre timmars tatuering. Men då kommer jag nog få sova gott i natt iaf, som herr Sune tillåter förståss.

Nu ska ja göra mig i ordning innan dom vaknar igen, så ja e klar då.

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Såg du Insider igår? Det handlade om Nätpedofiler, som är ett ämne som jag blir väldigt upprörd av. Skulle gärna höra dina åsikter om nätpedofiler.



Ha en bra dag!

2008-11-20 @ 09:24:37
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0