äntligen.

Nu har Sunnyboy äntligen somnat. Ända sen klockan sex har han vart övertrött å behövt sova, men han har istället vart klängig grinig och asglad. Jag har försökt lagt honom tre ggr, och nu äntligen så somnade han. Skönt för oss båda.

Kollade på Oskyldigt dömd nyss, det var ett spännande avsnitt. Förra va skitdåligt, men nu blev jag nöjd.

Jag börjar få panik efter ett jobb, det finns ju ens inga tråkiga jobb att söka, ja har sökt allt jag kan söka men inget svar från nån. Tråkigt. Jag har inte så många mammadagar kvar nu, exakt hur många har ja faktiskt ingen aning om. Men absolut max två månader. Sen är det Fredriks tur att va hemma. Men då behöver ju jag ett jobb... Det är delade känslor. Ska ju bli kul att jobba igen, samtidigt som ja vill ju inte sluta va med Sune. Ett roligt jobb vore det bästa, men hur lätt är det att hitta. Det bästa vore ju om företaget skulle rulla igång tillräckligt, men det är inget att hoppas på. Eller mitt nya projekt tror jag stenhårt på, men det är en bra bit tills det är igång, om det ens blir nåt.

Nu ska ja drömma mig bort bland dyra kläder och lägenheter på internet.

Nu säger dom på nyheterna att arbetsmarknaden ser mörk ut och arbetsförmedlingen förbereder sig på sämre tider. Allt mindre jobb finns, och allt fler sökande. Jippie! Det är min tur det, alltid kass tajming.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ!!

Läste om dig då jag satt hos tandläkaren med Felix??

Hoppas att du mår bra kram

2008-11-13 @ 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0