Det är mig det är fel på.

Vi har skitkul igår, va hemma hos Josse först å drack massa goda drinkar, lyssna på musik å hade allmänt trevligt. Vid tolv drog vi till BJ där det som vanligt var massa dryga människor. Men vi hade kul ändå, dansade och tog några vändor ut för att hämta luft. Vissa mådde mer illa än andra haha.
Vi halv tre pallade vi inte va kvar så Bea tog taxi hem och vi andra drog till Stora torget, jag och Tina hookade upp med cykeltaxi-carl och josse handla burgare. Carl cyklade oss till ringkiosken där vi skildes åt mot våra olika håll.
När ja kom hem vaknade Sune till, och det var ända gången han hade aknat inatt. Så det är säkert mig det är fel på, att han inte sover bra. Så ja får väl fortsätta sova på soffan, för det gjorde jag när ja kom hem så ja inte skulle väcka honom. Han sov ju bra när ja va borta å jobbade på lägret i somras oxå. Så han vaknar väl av mig på nätterna säkert, Fredrik hade ens inte behövt stoppa in nappen nångång under natten. Skönt.

Nu e ja lite halvseg, vi ska på Signes ettårskalas om några timmar. Hoppas mamma å pappa hinner tillbaka med bilen, annars blir det buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0