Fullt upp idag!

Halloj.

Ja e helt slut idag. Var först på styrelsemöte. Sitter i styrelsen för Ung Företagsamhet. Det är spännande, och känns väldigt vuxet, haha. Jag har inte riktigt kommit in i det ordentligt än, andra mötet för min del bara, men snart så känns det nog bra. Ser fram emot marknaden på Gränby Centrum där alla UF-elever ställer ut sina grejer så man kan handla. Det är 21-23 november, så har du möjlighet - ÅK DIT!!!

Efter det mötte ja upp Freddie och Sunnyboy på stan och vi irrade runt lite innan vi kom på att åka till Nickis äventyrlekland eller vad det heter. :) Det var jättemysigt, mötte upp Bea där å sen va de lite andra kompisar med sina barn där. Sune älskade att hoppa med Fredrik i uppblåsbara borgen, och sen tyckte han om att åka rutchkana. Ska dit på torsdag igen. Ska bli kul. Kostade inget att gå in om barnen inte kunde gå. Sweet.

Sen åkte vi förbi Coop och handlade lite, sen hem och åt. Jag gjorde momsredovisningen som ska va innen imårrn, så Fredrik fick leka hjälte och åka med brevet till sistaminutenlådan och lämna den. Så då hinner den fram i tid.

Nu sitter ja å slöar i soffan, håller på att kolla på en julklapp till Fredrik. Hade inte tänkt köpa julklappar i år, men den här är så perfekt att jag måste. Svider lite i plånboken just nu, men vad gör man inte. Synd bara att de e så långt kvar till jul, ja kommer inte kunna hålla mig. Så ev väntar ja med att beställa, för då kan ja inte råka ge den i förväg. Men vi får se, ja gillar ju att handla, så mina shoppingfingrar kanske knappar hem den redan ikväll. Vi får se helt enkelt.

Elisabeth: Iordräkten köpte ja på Tradera för typ ett år sen, nån från USA som sålde. Den var köpt där borta. Men ja budade på en björndräkt igår, som ja hoppas att ja vinner. Den va köpt på Buttericks i Sthlm för 199kr, så där finns de säkert fler roliga att välja på :)
Ja ska se till att Sune har söta maskeraddräkter jämt, e ju skitroligt ju.

Snart börjar hemmfruarna. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0